Консолідація вантажів — ефективний спосіб зниження витрат для виробників і імпортерів з Китаю. Ця послуга буде вигідна, якщо підприємці замовляють не надто велику партію товарів і сортують її з іншими замовленнями.
Ведення бізнесу і доставка вантажів з інших країн може бути достатньо затратною справою. Витрати на перевезення вантажів складають більшу частину бюджету, а з ростом і розвитком компанії ростуть витрати.
Страхування вантажів, або морське страхування, є важливою частиною логістичного процесу. Страховка забезпечує безпеку вашого вантажу в період доставки і дозволяє займатися міжнародною торгівлею з упевненістю і спокоєм.
Світова індустрія морських перевезень трансформується, технології стають більш екологічними. У свою чергу, такі зміни будуть впливати на вартість доставки в цілому і підхід до логістичного бізнесу.
Часто здається, що міжнародна доставка товарів — це просто замовлення продукції і його транспортування до місця призначення. Однак це більш комплексний процес, що вимагає контролю на всіх етапах. Важливий момент для всього ланцюжка поставок — контроль через такі системи, як SRM.
Після всесвітньо введених карантинних умов через спалах хвороби Covid-19 багатьом компаніям довелося складно. Які виклики стоять сьогодні для компаній з огляду на такі кризові явища і що необхідно зробити для того, щоб не втрачати прибуток?
Якщо ви займаєтеся перепродажем речей з Китаю, або тільки збираєтеся налагодити поставки, то перше, що необхідно зробити — порахувати статті витрат. Представляємо список основних операцій, на які доведеться витратитися, замовляючи речі з Китаю напряму.
Доставка товарів з інших країн для бізнесу — комплексний процес, тому багато підприємців користуються послугами так званих 3PL-операторів — посередників в логістичному ланцюжку. Які їхні обов'язки і в чому вигода для бізнесу?