Етап 1

Етап 1.

Визначити товари для продажу

Етап 1

Перше, що необхідно - це чітко зрозуміти який товар Ви хочете продавати. Подумайте, в яких товарах у Ви експерти? Що було б цікаво продавати, що приносить задоволення?

Проведіть аналіз внутрішнього ринку. Подивіться, які товари користуються популярністю. Які компанії ними торгують, як у них побудовані продажу, які ціни? Які є аналоги на ринку, чим Ви можете відрізнятися? Можна вивчити сайти зі знижками,звертаючи увагу на кількість продажів конкретних товарів.

Тримайте фокус в одному напрямку. Виберіть якийсь один товар. Ви повинні сконцентруватися на чомусь одному, щоб максимально ретельно опрацювати напрямок.

При визначенні товару з яким плануєте працювати визначте наступні критерії: складність у використанні, обмеження за віком, необхідність в післяпродажному сервісі, середній термін служби, можливість давати гарантію.

Ідеї ​​по товарах: можна черпати на таких закордонних сайтах як amazon.com, ebay.com, aliexpress.com і ін., Вивчаючи розділи з розпродажами і ТОП-продажів.

Розумним буде відштовхуватися від Ваших можливостей по реалізації.
Кожна група товарів має свої тонкощі в способах просування і безпосереднього продажу клієнтам.

Якщо товар, який Ви вибрали вже продається - обов'язково відвідайте магазин або купіть зразок, вивчіть його ближче, щоб Ви точно розуміли з чим плануєте працювати, розуміючи всі властивості продукції.

Почитайте відгуки як на іноземних, так і на місцевих сайтах. Велика кількість негативних, так чи інакше, вплине і на репутацію Вашої продукції, тому що Ваші клієнти будуть стикатися саме з такими ж проблемами. Чим менша частка негативних відгуків, тим менше ймовірність, що вони будуть і від Ваших клієнтів.

Для страховки тримайте в пам'яті товар №2 , щоб Ви могли переключитися на нього в разі якщо не спрацює план А.

Етап 2

Етап 2.

Оцінити прибуток

Товар обраний - відмінно! Тепер потрібно зробити попередні розрахунки Вашої бізнес моделі. Але спершу дайте відповідь на питання:
"Скільки Ви хочете заробляти щомісяця?"

Сума повинна бути конкретною. Це Ваша мета, за якою в майбутньому будете вимірювати успіх проекту.

Знайдіть на одному з китайських сайтів Ваш товар і визначте середню вартість за одиницю. Зараз нам важливо загальне розуміння орієнтовної вартості товару в закупівлі (рекомендуємо сайт alibaba.com)

Розрахуйте попередню вартість доставки планованої партії в онлайн калькуляторі

Визначте середню продажну вартість Вашого товару. Для цього скористайтеся сайтами-агрегаторами, наприклад hotline.ua, ek.ua, price.ua, prom.ua

Тепер виведіть середню маржинальність продажу однієї одиниці за формулою: продажна вартість - (закупівельна вартість товару + вартість логістики) / на кількість шт. в партії. З отриманої цифри відніміть приблизно 30% на такі витрати як забезпечення закупівлі (комісії), маркетинг, забезпечення продажів.

Тепер розділіть цифру з бажаним місячним чистим прибутком на отриману середню маржинальність з однієї одиниці продукції. Ви отримали кількість одиниць продукції, які Вам потрібно реалізовувати за місяць для досягнення результату за чистим прибутком.

Знаючи кількість продукції для закупівлі розрахуйте бюджет всього проекту. Не забудьте перерахувати вартість логістики з поправкою на новий обсяг закупівлі.

Етап 3

Етап 3.

Знайти і перевірити постачальника

Отже, Ви вже знаєте що будете купувати і скільки можете на цьому заробити.Наступне завдання це пошук постачальника, а також перевірка його на благонадійність.

Самостійний пошук. В Китаї є безліч інтернет майданчиків, на яких можна знайти постачальників необхідної продукції.

Найбільш популярні з них: alibaba.com, 1688.com, madeinchina.com і інші. Велика частина з них китайською мовою. Ви можете скористатися спеціальним плагіном google translate для браузера Google Chrome, щоб відвідувані Вами сторінки автоматично перекладались, або знайти постачальника на alibaba.com по нашій покроковій інструкції.

Відвідування виставки. Найбільш результативним варіантом є відвідування профільної виставки в Китаї. Там Ви зможете особисто познайомитися з представниками компанії-постачальника, оцінити якість продукції, домовитися про найбільш вигідні умови співпраці і, в деяких випадках, відвідати виробництво. Для вибору виставки скористайтеся нашим календарем виставок в Китаї.

Після того як Ви вибрали кілька постачальників,
необхідно провести їх перевірку на благонадійність. Ви можете це зробити як самостійно, скориставшись нашими порадами "як віддалено перевірити постачальника ", так і доручити виконати атестацію або інспекцію компанії Fialan.

Атестація постачальника
проводиться співробітником юридичного департаменту компанії Fialan в Китаї. Ми зв'язуємося з Вашим постачальником, запитуємо пакет документів, перевіряємо їх. Також робимо запит в ТПП Китаю для підтвердження отриманих даних. Результатом такої атестації є докладний звіт з висновками, зауваженнями та рекомендаціями експерта.

Інспекція постачальника -
це більш глибокий аналіз компанії. В цьому випадку інспектор компанії Fialan виїжджає безпосередньо за адресою знаходження фабрики і виконує докладне інспектування виробничих приміщень, складів, адміністративних будівель. Робота супроводжується докладним фотозвітом. Така перевірка дозволяє отримати максимум інформації про фактичне виробництво. В результаті Ви отримаєте детальний звіт з висновками експерта і фотоматеріалами. Інспекція включає в себе і документальну атестацію.

Етап 4

Етап 4.

Домовитися і зафіксувати умови

Після того як постачальник обраний необхідно скласти точне замовлення, описати детально всі характеристики і додаткові опції продукції, які для Вас важливі. Чим докладніше Ви складете свій запит, тим точніше буде виставлений рахунок, який не доведеться переробляти після уточнення нюансів.

Для того щоб всі домовленості були дотримані , укладіть з постачальником контракт на закупівлю . Компанія Fialan Shangai Import & Export Co LTD, зареєстрована в Китаї, може укладати контракти безпосередньо з Вашими постачальниками від свого імені діючи в Ваших інтересах. Це дозволить значно мінімізувати ризики, працюючи з китайськими партнерами.

Обов'язково пропишіть в Контракті умову, що після передоплати, за фактом готовності продукції Ви проведете контроль перед відвантаженням, і тільки потім оплатіть залишок.

Персонал компанії Fialan в Гуанчжоу дозволяє бути Вашими ногами, очима, вухами і руками в Китаї. Експерти готові виконати будь-яке доручення щодо взаємодії з Вашими партнерами від Вашого імені і в Ваших інтересах. Контроль товару перед відвантаженням дозволяє своєчасно виявити брак і вирішити всі питання ще "на березі".

За тиждень до готовності і дати планованого контролю відвантаження надайте експерту компанії Fialan підсумкові інвойс (Invoice) і пакувальний лист (Packing List), а також всі документи від постачальника, необхідні для експортного оформлення Вашої товарної партії. Ми перевіримо і надамо свої рекомендації, щоб Ваш імпорт з Китаю був успішним.

Коли всі формальності за експортними документами налагоджені, підтверджуйте відправку вантажу транспортної компанії і розпочинайте продаж товару.

У Вас повинні бути опрацьовані канали продажу Ваших товарів: сайти, магазини, маркет-плейс або дошки оголошень. Почніть продаж за попереднім замовленням. За нашими даними, за час поки товар доставляється, можна отримати до 70% замовлень!

Етап 5

Етап 5.

Прийняти товар, оцінити якість

Перевізник заздалегідь попередить Вас про дату видачі вантажу. Підготуйте місце, придатне для Вашого товару. Приміщення повинно відповідати нормам і рекомендаціям до зберігання саме Вашої продукції.

Прийміть від перевізника товар згідно пакувального листа. Перерахуйте товар відразу. Претензії постфактум буде вирішити складніше.

Оцініть якість отриманої продукції відповідно до заявленим вимогам постачальника.

Етап 6

Етап 6.

Продати, отримати прибуток

Час розпочинати активний продаж. Почніть з інформування клієнтів, які зробили попереднє замовлення, а також тих, хто додав Ваші товари до своїх бажаннь.

Тестуйте якомога більшу кількість каналів продажу. Чи не вкладайте відразу весь бюджет, пробуйте невеликі відрізки часу. Віддавайте перевагу каналам з найбільшою конверсією.

Найбільш популярний і дієвий канал і спосіб продажу - це Лендінг з налагодженою таргетированной контекстною рекламою в google, facebook, instagram. Якщо у вас не вистачає експертності в цих питаннях, зверніться до фахівця.

Завжди пам'ятайте, який бюджет на організацію продажів і маркетингу Ви планували при розрахунку проекту. Ви не повинні виходити за рамки заздалегідь запланованого бюджету. В іншому випадку Ви не отримаєте очікуваний прибуток.

Для правильного аналізу вважайте свої витрати / доходи щодня, щотижня і щомісяця, щоб Ви могли оперативно реагувати на ситуацію і робити потрібні дії для досягнення бажаних результатів.

Зафіксуйте прибуток і динаміку продажів. Це дозволить Вам прогнозувати продаж в майбутньому. Завжди відштовхуйтеся від найнижчих показників. Порахуйте на який період вистачить товару і плануйте наступну закупівлю.

Частина від чистого прибутку вкладайте в розвиток продажів. Не забувайте приділяти увагу сервісу і комунікації з клієнтами.


Також качайте наш посібник "Як завжди бути в плюсі, працюючи з Китаєм"

Залишилися питання?

Потрібна консультація?

надішліть нам повідомлення і ми зв'яжемося з Вами

* Натискаючи кнопку, ви погоджуєтеся з політикою конфіденційності

Загрузка
Есть вопросы?

Подпишитесь на рассылки,

чтобы мы делились с Вами выгодными предложениями, последними новостями и полезными советами по ведению бизнеса с Китаем