13 березня 2020
867
Повернення посилки в Китай.
rating-stars Рейтинг 5
-->

Не кожен замовлений товар на Аліекспресс відповідає тим уявленням, які людина має на момент покупки. Якщо його вартість при цьому низька, то більшість людей готові змиритися з цим. Але іноді виникає необхідність в його поверненні. І щоб зробити все правильно, необхідно робити правильні дії.

Не кожен замовлений товар на Аліекспресс відповідає тим уявленням, які людина має на момент покупки. Якщо його вартість при цьому низька, то більшість людей готові змиритися з цим. Але іноді виникає необхідність в його поверненні. І щоб зробити все правильно, необхідно робити правильні дії.

Важливо звернути увагу на те, що згідно з правилами сайту, оплату повернення товару не передбачено. Продавець теж може виявитися несумлінним, особливо якщо він продає свідомо неякісний товар. Тому при покупці необхідно діяти за чітко визначеною схемою.

Як відправити посилку з AliExpress назад в Китай

Відкриваємо суперечку на AliExpress

Якщо з'явилася потреба в поверненні товару, необхідно:

  1. Відкрити диспут з продавцем. Це найпростіший спосіб вирішити цю проблему, оскільки його репутація при цьому зберігається. Адміністрація не буде залучатися. Перед тим, як почати суперечку, необхідно заздалегідь попередити про це продавця. Справа в тому, що він може не бути винним за неякісний товар. Наприклад, відповідальність лежить на тих, хто доставляє товар. Посередники можуть переплутати колір помади або пошкодити товар в дорозі. Рекомендується не затягувати обговорення питання, оскільки право вимагати щось від продавця діє всього протягом 15 днів.
  2. Уже після обговорення ситуації, що виникла, можна відкривати диспут. Для цього необхідно визначитися з причиною повернення товарів, вибравши її зі списку в меню на сайті. Перелік досить значний, тому труднощів із пошуком необхідного пункту виникнути не повинно.
  3. Необхідно попередньо підготувати фотографії, за допомогою яких підтверджується причина повернення товару. Також можна прикріпити відео з розпакуванням, щоб продавець переконався, що якість товару була самого спочатку поганою, а не погіршилася через дії покупця.
  4. Після цього можна відправлятися на пошту і відправляти покупку назад. Відведений на це термін - десять днів. Покупцеві слід ввести в спеціальне поле трек-номер посилки. Потрібно бути обережним, якщо пропонують змінити місце, в яке буде доставлятися товар, що повертається. Є висока ймовірність того, що хочуть обдурити. Тому погоджуватися на такі пропозиції не можна. Відправляти посилку потрібно лише за адресою, вказаною на сторінці з диспутом.

Відправлення посилки з України в Китай

Після цього залишається тільки сподіватися на сумлінність продавця. Гроші будуть повернуті не відразу. Перед тим, як покупець отримує свої гроші, потрібно дочекатися, поки товар дійде до одержувача. Якщо тривалість пересилання складає більше 30 днів, також можна повернути кошти. Не раніше цих двох моментів.

Основні нюанси пересилання в Китай

Зазвичай китайці повертають лише ціну товару. Але в ряді випадків можна повернути і вартість пересилання назад. Все залежить від продавця та типу товару. Зазвичай простіше компенсувати вартість поштового відправлення з дорогих покупок.

Може бути і ще один варіант: заміна товару на аналогічний, але хорошої якості. Оформляється все також, тільки замість грошей відправляють хороший товар.

Ще один нюанс - висока вартість пересилки речей в Китай. Іноді ціна вища, ніж вартість товару. Особливо це стосується тих людей, які замовляють важкі посилки з вагою більше десяти кілограмів. Таким чином, боротися за смартфон варто, в той час як важкі покупки дешевше залишити при собі. Звичайно, за умови, що продавець не захоче повернути кошти за доставку.

Щоб дізнатися точну суму вартості пересилання, необхідно звернутися до поштового відділення. Відшукати номер пошти можна в будь-якій пошуковій системі. Необхідно співробітнику пошти повідомити габарити і вагу посилки, і він повідомить її вартість.

Укрпошта - ціна пересилки в КНР

Крім того, потрібно визначитися, чи використовувати функцію відстеження. Це додаткова послуга, на яку потрібно витратити чималі гроші. Але у випадку з поверненням посилки рекомендується її підключити, оскільки трек-номер є обов'язковим елементом диспуту.

Далі можна попросити власника магазину повернути хоча б половину вартості. А щоб не виникло додаткових проблем, рекомендується знімати процес повернення товару на відео. Обов'язкову увагу потрібно приділити фіксації дати відправлення, трек-номеру та адресі.

Якщо мова йде про Україну, то на офіційному сайті Укрпошти є можливість скористатися калькулятором послуг. Далі необхідно роздрукувати точну адресу продавця і піти в поштове відділення. Там вартість уточнюється. Роздрукований папір прикріплюється до посилки. Найкраще друкувати на лазерному принтері. Так вище ймовірність, що цінна інформація буде збережена. Далі оператор задасть наступні питання:

  1. Що пересилається?
  2. Яка вартість пересилаємого товару?
  3. Яке ім'я тієї людини, якій відправляється посилка?

В Укрпошті також є сервіс, що дозволяє відстежити посилку. На відправлення посилки потрібно близько трьох тижнів.

Якщо повернути вартість пересилки товару поштою не виходить, то можна скористатися сервісом waipost.com. З його допомогою можна непогано заощадити. Вартість доставки мобільного телефону складе всього 15 доларів, в той час як за поштовий переказ доведеться віддати $80.

Сервіс доставки посилок по всьому світу

Часткове повернення товару можливо і якщо прийшов придатний до використання товар, але який не відповідає початковим очікуванням. Наприклад, була замовлена біла футболка, але прийшла синя. В цілому, і її можна носити, але неприємні емоції все одно є. При частковому поверненні можна компенсувати моральну шкоду.

Необов'язково компенсувати 50 відсотків вартості. Людина сама вибирає потрібний йому відсоток. Якщо він не підходить продавцеві, він може його оскаржити. В кінцевому підсумку, необхідно дійти до компромісу. Якщо цього не виходить, необхідно звернутися до адміністрації, яка і вирішить це питання, ґрунтуючись на ступеня вираженості проблеми. Так, якщо фітнес-браслет взагалі не працює, то можна повернути всю вартість. Якщо ж було отримано одяг, що має одну маленьку дірочку, яку легко зашити без втрати зовнішнього вигляду, то сума буде менше.

Які ще хитрощі є?

Також є ще кілька рекомендацій, як домогтися свого в цій, досить непростій, справі і не зіткнутися з шахрайством:

  1. Відразу після того, як відкривається диспут, багато магазинів наполегливо просять його закрити. При цьому в хід можуть йти дуже солодкі обіцянки: бонуси, знижки на новий товар і навіть безкоштовні товари. При цьому гарантій вони ніяких не дають. Природно, таким обіцянкам вірити не можна, і висока ймовірність залишитися без подарунків і компенсації.
  2. Не варто відразу погоджуватись на часткове повернення. Інакше повернути все назад буде досить важко, якщо раптом покупець захоче повну компенсацію. А якщо продавець виявиться шахраєм, то і адміністратори АліЕкспресса не зможуть виручити, оскільки покупець сам дав добро на такий результат.
  3. Не завжди добре підтверджувати отримання посилки, поки не буде зрозуміло, що вона прийнятної якості. Продавці набагато легше повертають гроші, якщо замовлення значиться, як не доставлене.
  4. Іноді можна залишити товар у себе, якщо вирішили вимагати від продавця компенсації грошей за пересилку.

Не варто забувати залишатися ввічливим, навіть при величезному незадоволені. Потрібно оперувати лише фактами.

Подпишитесь на рассылки,

чтобы мы делились с Вами выгодными предложениями, последними новостями и полезными советами по ведению бизнеса с Китаем