Більшість компаній в Китаї повернулися на роботу, після тривалого новорічної відпустки через спалах епідемії коронавируса. Це призвело до зрушень в логістичній галузі.
Офіційно промислове виробництво в Китаї відновило роботу з 14 лютого через епідемію коронавірусу. При цьому, численні фабрики тільки починають відновлювати режим. Кожне підприємство по-своєму.
Міжнародна доставка товарів — тренд українського бізнесу. При цьому, співпраця з іноземними партнерами досить комплексний процес. Він вимагає наявності досвіду, знань і гарантій якості продукції.
Дитячі коляски — незамінний атрибут для сім'ї з дитиною. Батьки більше хочуть вкладати в здоров'я дитини, ніж у дорогі речі, які вже незабаром стануть не потрібні.
Оптика в наш час — досить ходовий медичний продукт. При цьому, більше відноситься до товарів тимчасового вжитку. З огляду на те, що у кожної 3-ї людини на сьогодні є проблеми із зором, окуляри — більш ніж потрібна річ. Бізнес на оптиці може принести досить високий прибуток.
Глобальний ринок навушників за останні роки динамічно розвивався. Це пов'язано із зростанням популярності не тільки музичної індустрії, а й поширенням цифрових пристроїв.
Косметика і різні засоби для догляду — це безмежна ніша для бізнесу. Тут стільки сегментів, що складно виділити якийсь більш успішний. При цьому, на косметиці оптом з Китаю можна насправді легко заробити.