icon

Відбір резюме

+
icon

On-line тестування

+
icon

Проходження співбесіди

+
icon

Випробувальний термін 1-3 місяці

=
icon

Експерт команди "Фіалан"

Кого ми шукаємо?

Для нас важливо, щоб майбутні співробітники поділяли цінності нашої компанії - експертність, відповідальність і постійне бажання вдосконалюватися.

Прагнення персоналу до саморозвитку, поліпшення своїх навичок і знань є основою для їх просування по кар'єрних сходах, заохочується поїздками в інші країни і збільшенням доходу.

Ми відкриті для всіх бажаючих професійно розвиватися. Для тих, хто готовий проявити свої інтелектуальні здібності, наполегливість і оптимізм в роботі над цікавими проектами в міжнародному бізнесі.

Заповніть форму

* Файл в форматі ".doc, .docx, .pdf", розмір до 500кб

* Натискаючи кнопку, ви погоджуєтеся з політикою конфіденційності

Переваги роботи в Fialan

  • Розвиток «3D» мислення
    • Практичний досвід ведення переговорів «з першими особами» і організації бізнесу з Китаєм для клієнтів з усього СНД
    • Участь в цікавих крос-функціональних міжнародних проектах
    • Можливість бути першим - дізнаватися і брати участь в просуванні на ринок трендових товарів, останніх інновацій і нових винаходів
    • Розвиток особистих здібностей і кар'єри з практикою роботи в Китаї, Україні.
  • Стати експертом - «Be the best»!
    • Програми наставництва та адаптації для нових співробітників
    • Внутрішні і зовнішні тренінги, атестація знань і навичок
    • Програма підвищення кваліфікації і рівня доходу за системою МБО
    • Реалізація власних ідей на міжнародному ринку за підтримки дружньої команди професіоналів
  • Комфортні умови - «All for development»
    • Комфортні офіси в найкращих районах Гуанчжоу, Києва і Одеси. Персональне робоче місце з комп'ютером, безлімітним інтернетом, мобільним зв'язком, кава кожному співробітнику
    • Зручний графік роботи і офіційне працевлаштування після проходження випробувального терміну
    • Своєчасна виплата заробітної плати та бонусів, дотримання всіх домовленостей. Оплата витрат на відрядження
    • Допомога в отриманні візи новим співробітникам, часткова компенсація авіаперельоту в Китай, оплата медичної страховки
  • Гідна оплата «on the results»
    • Розмір оплати праці відповідає європейському рівню заробітних плат і знаходиться в межах 1000 - 4500 у.о. / місяць, формується зі ставки і бонусу
    • Багатоступенева система мотивації дозволяє співробітникам підвищувати свій рівень доходу, який безпосередньо залежить від кваліфікації та виконаних завдань.
    • Компенсація витрат на візу, медичну страховку та авіапереліт співробітникам, які пропрацювали в офісі компанії в Китаї не менше 1 року.

Отзывы наших сотрудников

Коллектив очень хороший и дружный! Руководство всегда выслушает и пойдет на встречу. Зарплата достойная и во время. Компания стремительно развивается и не для тех кто хочет просиживать время, что бы зарабатывать нужно работать! Офис в Гуанчжоу просто супер

avatar

Евгений

Xороший коллектив, приятный офис, несложная работа, четкие и понятные инструкции по большинству процессов которыми занимаешься, много разных направлений, что позволяет расширить кругозор и получить новый опыт, часто проводится обучение. Понятная система оплаты - сколько работы сделал, такую зарплату и получил

avatar

Ольга

Зарплата вполне устраивала, есть система премий. Перевыполнил свой план - получи дополнительные деньги (периодически - существенные суммы). Частые командировки в Китай. Смог посмотреть эту страну, правда, только юг. Тренинги, корпоративы - все это тоже есть.

avatar

Александр

Никаких вопросов к руководству и коллегам. Компания проводит полноценное и качественное обучение сотрудников. Руководство всегда открыто для диалога. В коллективе нормальная рабочая атмосфера, очень доброжелательная. Есть возможность развиваться, реализовывать новые проекты, повышать свой доход.

avatar

Марианна

 

Цікаві факти про співробітників Фіалан

Сенс життя - самовираження!

80% наших співробітників вважають найбільшими плюсами своєї роботи - доброзичливі відносини в колективі і командну роботу, а також цікавість самої роботи і можливість самовираження.

Завжди в тренді!

Працюючи з виробниками Китаю, співробітники першими дізнаються про новинки та модні тенденції. Завдяки цьому, вони завжди одягаються по моді і користуються найсучаснішими «гаджетами».

В здоровому тілі здоровий дух!

50% наших співробітників проводять свій вільний час в спортивному залі або танцювальному клубі.

Активно працюємо і активно відпочиваємо!

Колектив компанії 2 рази в рік збирається на корпоративних святах, щоб від душі відпочити і отримати БОНУСИ за хорошу роботу.

Робота в команді призводить до приголомшливих результатів!

Кожен 2-ий ТОП-менеджер компанії починав з посади «Менеджер з продажу».

Потрібні

V

Опис вакансії

Менеджер з продажу B2B.

Вимоги:

  • досвід роботи в продажах в сегменті В2В не менше 1 року;
  • володіння просунутими техніками активних продажів;
  • навички ділового спілкування та ведення переговорів;
  • знання транспортної логістики ЗЕД (бажано);
  • високий рівень самоорганізації, гнучкість мислення, здатність швидко навчатися;
  • здатність до аналізу інформації і швидкого прийняття рішень, орієнтація на результат;
  • орієнтація на підвищення задоволеності клієнтів;
  • прагнення до постійного розвитку, бажання працювати і заробляти!

Обов'язки:

  • відпрацювання діючої клієнтської бази з метою збільшення обороту клієнта;
  • виконання нормативів обсягу продажів;
  • проведення переговорів, презентацій стосовно послуг компанії;
  • відвідування виставок, спеціалізованих форумів;
  • ведення бази клієнтів в CRM.

Ми пропонуємо:

  • можливість впливати на рівень свого доходу;
  • комфортні офіси в центрі Києва і Одеси;
  • повне технічне забезпечення (корпоративний зв'язок, комп'ютер, IP-телефонія);
  • корпоративне навчання, професійний і кар'єрний ріст

Надсилайте ваше резюме Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Якщо хочете почути наш голос - телефонуйте +38 (044) 223-32-32

V

Опис вакансії

Менеджер із супроводу клієнтів (Київ / Одеса)

Вимоги:

  • вища закінчена освіта (економіка / міжнародна економіка / фінанси);
  • знання основ ЗЕД та міжнародної логістики;
  • досвід в супроводі клієнтів / ведення клієнтського портфеля;
  • досвід роботи з ERP / CRM - системами / операційний та договірний супровід клієнтів;
  • розуміння, що таке клієнт-сервіс і взаємовідношення з клієнтом;
  • увага до деталей і проактивна позиція в супроводі проекту.

Обов'язки:

  • сервісне обслуговування і супровід угоди;
  • контроль угоди на всіх етапах реалізації;
  • комунікації з клієнтами / надання зворотного зв'язку про стадії проекту;
  • контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
  • запобігання конфліктним ситуаціям з клієнтом;
  • участь у врегулюванні виникаючих спірних питаннях

Ми пропонуємо:

  • стабільну цікаву роботу в компанії, що розвивається;
  • високий рівень мотивації (ставка +% від продажів);
  • корпоративне навчання, отримання нового досвіду і знань;
  • локація офісів - Київ / Одеса, можливі ротації в Китай.

Надсилайте ваше резюме Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Якщо хочете почути наш голос - телефонуйте +38 (044) 223-32-32

V

Опис вакансії

Менеджер з розвитку напрямку Експорту в Китай (Україна)

Вимоги:

  • вища фінансово-економічна освіта;
  • досвід успішних продажів в напрямку консалтингу (аудит / юридичні послуги тощо);
  • вітається знання основ ЗЕД / ведення міжнародної торгівлі;
  • високий рівень ведення переговорів / переконлива комунікація;
  • цілеспрямованість, впевненість в собі, презентабельний зовнішній вигляд;
  • знання англійської мови вітається.

Обов'язки:

  • ведення переговорів на рівні ОПР компанії (великі виробничі українські компанії);
  • презентація та продаж послуг у напрямку експорту (продукти харчування);
  • повний супровід проектів з експортного консалтингу
  • збільшення клієнтського портфеля

Ми пропонуємо:

  • стабільну цікаву роботу в компанії, що розвивається;
  • високий рівень мотивації (ставка +% від продажів);
  • повне технічне забезпечення / відрядження;
  • корпоративне навчання, професійний і кар'єрний ріст до керівника напряму;
  • локація офісів - Київ / Одеса, надалі є можливість відряджень / ротації в Китай.

Надсилайте ваше резюме Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Якщо хочете почути наш голос - телефонуйте +38 (044) 223-32-32

V

Опис вакансії

Менеджер у відділ організації та супроводу експорту (Китай)

Вимоги:

  • вища освіта (ЗЕД, Логістика, Економіка, Іноземні мови);
  • знання китайської (мінімум HSK5) і англійської (fluent) мов;
  • досвід роботи з експортом з Китаю від 1 року;
  • знання умов поставок Incoterms;
  • наявність додаткової освіти, тренінги, курси вітаються;
  • відсутність причин, що перешкоджають отриманню візи.

Обов'язки:

  • супровід клієнтів на території Китаю;
  • виїзні перевірки постачальників на території Китаю;
  • контроль якості готової продукції;
  • контроль навантаження контейнерів;
  • пошук, перевірка, атестація постачальників;
  • складання та оформлення контрактів ЗЕД та інших документів для організації експорту з Китаю;
  • комунікація з постачальниками і координація клієнтських проектів на території Китаю.

Ми пропонуємо:

  • комфортний офіс в престижному районі Гуанчжоу;
  • офіційне працевлаштування / оформлення Візи;
  • ставка 6 000 CNY на випробувальний термін (3 міс) / після ставка 9000 CNY + система KPI;
  • компенсація витрат на переліт (для кандидатів не знаходяться на території Китаю).

Надсилайте ваше резюме Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Якщо хочете почути наш голос - телефонуйте +38 (044) 223-32-32

V

Опис вакансії

Менеджер по організації закупівель (Китай)

Вимоги:

  • вища освіта (ЗЕД, Логістика, Економіка, Іноземні мови);
  • знання китайської (мінімум HSK5) і англійської (fluent) мов;
  • досвід роботи від 1 року в Китаї в напрямку роздрібної / оптової торгівлі, сфері закупівель;
  • високий рівень самоорганізації, відповідальність, проактивність, орієнтація на клієнта.

Обов'язки:

  • підтримання товарних запасів (за обсягом та асортиментом);
  • формування заявок на відвантаження;
  • своєчасне забезпечення товаром;
  • взаємодія з постачальниками (забезпечення постійної наявності товару, пошук товару - аналогу, контроль виконання умов договору поставки);
  • контроль зміни прайса постачальника.

Ми пропонуємо:

  • комфортний офіс в престижному районі Гуанчжоу;
  • офіційне працевлаштування / оформлення Візи;
  • ставка 6 000 CNY на випробувальний термін (3 міс) / після ставка 9000 CNY + система KPI;
  • компенсація витрат на переліт (для кандидатів не знаходяться на території Китаю).

Надсилайте ваше резюме Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Якщо хочете почути наш голос - телефонуйте +38 (044) 223-32-32