12 червня 2020
397
PL-оператори
rating-stars Рейтинг 5
-->

Доставка товарів з інших країн для бізнесу — комплексний процес, тому багато підприємців користуються послугами так званих 3PL-операторів — посередників в логістичному ланцюжку. Які їхні обов'язки і в чому вигода для бізнесу?

Хто такі 3PL-оператори?

Сторонні логістичні провайдери (3PL), як правило, спеціалізуються на інтегрованих операціях транспортних послуг, складування і контролю якості доставки. Перелік послуг для всіх різний, в залежності від масштабу бізнесу і обсягу доставки, бажаних термінів та інших умов, тому кожна співпраця має унікальні умови.

Послуги часто виходять за рамки логістики і включають послуги з доданою вартістю, пов'язані з виробництвом або закупівлею товарів. Постачальник таких інтегрованих послуг згадується як сторонній постачальник управління ланцюжком поставок (3PSCM) або як постачальник послуг управління ланцюжком поставок (SCMSP). 3PL призначений для певних функцій в управлінні поставками, таких як складування, транспортування або пошук товарів.

Основні функції 3PL-операторів:

  • Консультації по упаковці і транспортуванні вантажу
  • Квотування вантажів
  • Фінансовий розрахунок
  • Аудит
  • Відстеження
  • Обслуговування клієнтів
  • Вирішення проблем

Постачальники логістичних послуг включають експедиторів, кур'єрські компанії та інші компанії, що інтегрують і пропонують субпідрядні логістичні та транспортні послуги.

3PL1

Види логістичних посередників

Існує чотири категорії провайдерів 3PL, в залежності від градації їх повноважень.

  • Первинні постачальники логістичних послуг (1PL) — це постачальники послуг, які оперують в окремо взятому географічному регіоні, які спеціалізуються на певних товарах або способах доставки. Прикладами є перевізники, портові оператори, складські компанії. Відділ логістики виробничої компанії також може бути першим постачальником логістичних послуг, якщо у нього є власні транспортні активи і склади.
  • Сторонні логістичні провайдери (2PL) — це постачальники послуг, які надають спеціалізовані логістичні послуги в більшому (національному) географічному регіоні, ніж 1PL. Часто між 2PL і замовником укладають рамкові контракти, які в основному встановлюються на короткий термін. 2PL надають власні і зовнішні логістичні ресурси, такі як вантажні автомобілі, вилочні навантажувачі, склади і т. д. для транспортування, обробки вантажів або управління складом. 2PL виникла в ході глобалізації процесу доставки товарів і поступового поширення аутсорсингових компаній. Найчастіше, 2PL — це кур'єрські та посилкові послуги, експедитори та перевізники.
  • 3PL надають будь-які послуги, пов'язані з логістикою ланцюжка поставок. Це включає в себе транспортування, складування, збір і упаковку, прогнозування запасів, виконання замовлень, упаковку і експедицію вантажів. Як правило, контракти з такими операторами йдуть на довгостроковій основі. Найбільш істотною відмінністю 2PL від 3PL є той факт, що 3PL-компанія завжди інтегрована в систему клієнта. 2PL-оператори — це тільки зовнішній логістичний провайдер без системної інтеграції.
  • 4PL і 5PL надають значно більший ступінь «практичної» участі у транспортуванні товарів. 4PL не має власних транспортних засобів або складських потужностей. Вони виконують функцію розподілу і інтеграції в ланцюжку поставок з метою підвищення її ефективності. 5PL забезпечує управління ланцюгами постачання й пропонує своїм клієнтам послуги системного консультування та управління ланцюгами поставок.

У міру просування по всьому спектру логістичних моделей від 1PL до 5PL стає ясно, що все більше функцій логістики знаходяться в руках постачальника, а не самого підприємства. В даний час найбільш поширеними є моделі 3PL і 4PL.

3PL2

Чому співпраця з 3PL вигідна?

Використання 3PL-оператора дає безліч переваг. Найголовніше, що, передаючи операції з логістики, ви можете зосередитися на інших аспектах вашого бізнесу, таких як продажі, маркетинг і розробка продуктів. Аутсорсинг 3PL залишає вам більше часу і ресурсів.

Ось кілька інших переваг:

Зниження ціни. 3PLs мають більше важелів впливу на вантажні компанії, ніж окремі вантажовідправники. Працюючи з операторами від імені кількох клієнтів, 3PL можуть домовлятися про ціни в залежності від обсягу і частоти замовлень. Використання 3PL для управління всією або частиною вашої ланцюжка поставок також дає вам свободу інвестувати в інші ключові області для зростання і розвитку вашого бізнесу.

Забезпечення краще обслуговування. Використання стороннього постачальника логістики дозволяє організувати швидку доставку незалежно від того, куди вирушає замовлення, завдяки наявності доступу до широкої дистриб'юторської мережі 3PL.

Зниження ризику. Затримки при доставці можуть відбуватися через ряд причин. При виникненні непередбачених обставин 3PL відповідає за прийняття альтернативних заходів для якнайшвидшого виконання ваших замовлень. Ви також будете захищені в разі пошкодження або втрати товару.

Отримайте досвід і знання. Особливо, якщо ви тільки починаєте організацію міжнародних поставок, хто може подбати про вашу логістиці, як не компанія, яка спеціалізується на них? Виконання, складування і відвантаження пов'язані з великими ризиками, тому передача їх експертам може реально змінити вашу роботу.

Вирішити проблеми. Якщо ви продаєте на міжнародному рівні, 3PL можуть подбати про документацію, мита та інші проблеми, які можуть виникнути на кордонах, що може затримати ваші перевезення і призвести до збільшення вартості товару, якщо їх не вирішити. Крім того, ви економите час, намагаючись зрозуміти складні правила, що відносяться до різних країнах.

Залишайте заявку на нашому сайті для отримання детальної консультації по доставці вантажу з Китаю.

Подпишитесь на рассылки,

чтобы мы делились с Вами выгодными предложениями, последними новостями и полезными советами по ведению бизнеса с Китаем