22 червня 2020
715
cargo-insurance
rating-stars Рейтинг 5
-->

Страхування вантажів, або морське страхування, є важливою частиною логістичного процесу. Страховка забезпечує безпеку вашого вантажу в період доставки і дозволяє займатися міжнародною торгівлею з упевненістю і спокоєм.

Незважаючи на те, що на сьогодні рівень доставки вантажів з Китаю перебуває на досить високому рівні, ризики втрати або псування завжди будуть. А саме, це можуть бути непередбачені ситуації або погані погодні умови при морській доставці з Китаю.

Відшкодування збитків перевізником або виробником, як правило, тривалий процес. Залежно від зазначених умов, сума відшкодованого збитку може варіюватися і не покривати собівартість товару. Ось чому багато компаній вважають за краще вкладати кошти в страхування вантажу.

Навіщо купувати страховку для фрахту?

Страхування вантажів покриває втрату або фізичне відшкодування товарів при перевезенні по суші, морю або повітрю. Багато імпортерів вважають, що цією страховкою повинні займатися їх перевізники. Однак, якщо ви не контролюєте страхування вантажу, важко гарантувати, що на ваш вантаж буде розміщений у правильний тип і розмір страховки. Щоб уникнути подібних проблем, багато компаній замовляють послуги професійної логістичної компанії, яка вирішить це питання без вашої участі.

Вантажі, що перевозяться з Китаю по морю, піддаються широкому спектру ризиків. Деякі з яких включають втрату або пошкодження через:

  • Крадіжки
  • Помилки при транспортуванні
  • Падіння, грубе поводження з вантажем, перекидання
  • Аварію на судні
  • Вплив дощу або солоної води
  • Коливання температури
  • Більшості з цих ризиків власникові товару складно управляти безпосередньо.

cargo insurance2

Розрахунок вартості страховки вантажу з Китаю

CIF (вартість, страхування і фрахт) + 10%

Отже, як розраховується страхування вантажу? Страхування, як правило, здійснюється на основі відсотка від вартості вантажу. Застосований відсоток — це відсоток, що надається страховиком у вигляді премії. Вартість вантажу — це страхова вартість, а не вартість від продажу.

Зазвичай загальна страхова вартість може бути збільшена на фактичну вартість фрахту. Крім того, також може покрити витрати на фрахт плюс додаткові 10% для покриття непередбачених витрат у разі втрати. Це 110% від CIF, або еквівалентного значення. Більшість страхових компаній користуються таким розрахунком, це загальноприйнята практика.

Вам також слід пам'ятати, що в більшості випадків заявлена ​​додаткова вартість ні в якому разі не може перевищувати більше 30% від значення CIF по будь-якій причині (тарифи, податки і т. д.). Якщо це прямо не обумовлено зі страховиком в письмовій формі.

Крім того, існують норми загального права, вони вказані в коносаменті, який супроводжує вантаж. Коносамент — документ, що видається перевізником вантажовідправнику в посвідчення прийняття вантажу до перевезення морським транспортом із зобов'язанням доставити вантаж в порт призначення і видати його законному власнику.

Розрахуй
доставку з Китаю ОНЛАЙН
Отримайте розрахунок вартості доставки з Китаю в кілька кліків.
Прицінюйтеся, не чекаючи розрахунку менеджера.
Виконати розрахунок
calculator

Поетапний алгоритм ведення бізнесу з Китаєм


5 випадків, коли перевізник не несе відповідальності за збереження вантажу:

  1. Стихійне лихо: включає природні катаклізми, які не можуть бути передбачені або викликані людиною. Це відноситься до різних видів погодних умов, таких як повені, торнадо, землетруси та ін.
  2. Акт ворожої країни: цей виняток відноситься до войовничих дій збройних сил іншої країни. Пункт не включає терористичні акти, рейдерство або заворушення.
  3. Акт державної влади: коли для вилучення вантажу у перевізника використовуються судові процеси проти власників, перевізник не несе відповідальності за втрату. Крім того, можуть використовуватися повноваження для конфіскації або знищення контрабанди, вилучення вантажу в якості доказу або карантину забруднених товарів. Перевізники, які користуються такими повноваженнями, не несуть відповідальності за будь-які втрати.
  4. Акт вантажовідправника: вони найчастіше пов'язані з неправильним завантаженням або упаковкою. Загальний принцип полягає в тому, що вина вантажовідправника не очевидна при завантаженні товару. Якщо дефекти виявлені до відвантаження, перевізник зобов'язаний не прийняти вантаж.
  5. Недоліки: перевізники не несуть відповідальності за втрати і збитки від недоліків товару. Це відноситься до таких факторів, як природні дефекти товару, корозія, які з часом впливають на якість. Приклади включають іржу, псування, усадку і бродіння продукції.

cargo insurance3

Як отримати відшкодування по страховці для вантажу з Китаю?

Щоб відшкодувати збитки від перевізника, ви повинні довести, що втрата сталася, коли ваш вантаж знаходився в юрисдикції перевізника, і що саме вони заподіяли шкоду. У багатьох випадках це тривалий і складний процес, через який втрачається час і гроші.

З моменту, коли ваш вантаж залишає склади продавця, до того моменту, коли він досягає склад в Україні, страховка гарантує відшкодування всіх збитків на цьому етапі.

При настанні непередбачених обставин, пов'язаних з перевезенням вантажів, ви можете уникнути невизначеності і розчарування, маючи страховку товару. У співпраці з компанією Fialan, ви знімете з себе зайве навантаження за підрахунком та оформлення страхування вантажу. Крім того, ви будете впевнені в тому, що отримаєте саме те, що замовили.

Залишайте заявку на нашому сайті, і ми надамо вам консультацію з усіх питань страхування вантажів при доставці з Китаю.

Подпишитесь на рассылки,

чтобы мы делились с Вами выгодными предложениями, последними новостями и полезными советами по ведению бизнеса с Китаем