Зовнішньоекономічні відносини Китаю з іншими країнами дуже змінились після всесвітньої пандемії.
Пошук китайських виробників, які готові підлаштовуватись під нові умови, ускладнився. Часткове закриття кордонів призвело до зниження вантажообігу, зриву важливих угод, а також до невиконання домовленостей в ланцюжку “постачальник-покупець”.
Загальна картина
Китай був першим, хто зміг відновити роботоздатність торговельних структур. Це пов’язано з тим, що значна частина населення залишилась без роботи. Доставка вантажів з Китаю вже функціонує в звичному режимі. Тим не менш ще залишились країни, кордони яких закриті. Це позначається на економіці Піднебесної. Теперішня криза показала, які виробники і компанії дійсно стійко стоять на ногах.
По всьому Китаю все ще відмічається сповільнення продуктивності. Особливо постраждали виробники РК-панелей, автомобільних запчастин, фармацевтичних препаратів. Найбільш вразливими виявилися компанії, які займаються туристичним бізнесом, сферою послуг і роздрібною торгівлею. Наприклад, фінансові потоки України і Китаю були стабільними в усих видах взаємодій до початку пандемії. Сьогодні ж картина залишається напруженою. Не дивлячись на всі спроби економістів налагодити ситуацію, буде потрібно ще не один рік, щоб повернутись до початкових показників.
Торгівля з європейськими країнами
Факти доказують, що взаємодія Китаю з країнами ЄС будет продовжуватись в будь-яких умовах. Ситуація, що склалася в світі показала, що вони можуть підтримувати один одного і підлаштовуватися під вагою глобальних криз. Фахівці шукають нові можливості співпраці, налагоджують стратегічне партнерство.
Доставка і розмитнення з Європи відбувається важко, але впевнено. Вантажоперевезення при цьому довіряють тільки перевіреним транспортним компаніям. Представники компанії Fialan вивчили всі ризики і налагодили взаємодію з перевіреними постачальниками, щоб вантаж зміг поступати в Україну в строго вказаний період. Збірні карго відправляються морем, літаком і по зд шляхам. Вартість доставки не набагато змінилась в порівнянні з минулими роками.
Міжнародна співпраця Китаю і ЄС за рік до закриття кордонів призвело до товарообігу в більш ніж 682 млрд. дол. Сьогодні ці цифри вдвічі менші і торгівля між країнами постійно натикається на складнощі та перепони. Логістика в умовах пандемії змінилась дуже суттєво, довелось шукати нові шляхи, і вони були знайдені. Судячи з останніх даних, турбуватись немає про що.