Більшість компаній в Китаї повернулися на роботу, після тривалого новорічної відпустки через спалах епідемії коронавируса. Це призвело до зрушень в логістичній галузі.
Значна частина персоналу до сих пір знаходиться в карантинних та загальнонаціональних дорожніх блоках. Це робиться для запобігання переміщення людей з ризиком зараження. Не дивлячись на високий рівень автоматизації, більшість логістичних процесів в Китаї досі здійснюється за допомогою робочих рук. Тому більшість замовлених до карантину в Китаї продуктів ще не були запущені в ланцюжок поставок.
Разом з тим, види перевезень також зазнали деяких змін. Наприклад, поки в Китаї діють карантинні зони, в перегонах між виробничими центрами, а також на шляху до складів і портів виникли логістичні затримки.
Автотранспорт і обмеження
Карантинні обмеження ускладнюють автомобільну логістику, особливо для компаній-вантажоперевізників. Вантажівки не можуть вільно перетинати кордони провінцій, переміщаючись тільки в рамках адміністративної одиниці. Це значно обмежує можливості вантажоперевезень.
Крім того, водіїв вантажівок перевіряють за номерним знаком, посвідченням особи, температурі тіла і дозволами. Ці умови перевіряються при в'їзді в певні міста. Водіям з певних провінцій чи автомобілям з табличками з деяких провінцій забороняється виїжджати з шосе до певного міста.
Залізниця буде розвиватися
Залізничні перевезення, найближчим часом будуть вирішенням проблеми з логістикою. Внутрішні перевезення залізничним транспортом використовуються для забезпечення логістики на далекі відстані, які зазвичай обслуговуються вантажними автомобілями.
В цілому, залізничні маршрути найменше зазнали затримок серед всіх форм перевезень. Авіаперевезення різко зросли в ціні за рахунок обмеженості місця на борту, в той час як в портах спостерігалася неповне завантаження. За рахунок цього велика частина вантажів переходить на залізницю. Якщо така тенденція збережеться, ж / д перевезення також будуть нарощувати частку в ланцюжку поставок після повного зняття карантинних зон.
Обмеження по логістиці
У такій ситуації жорсткі умови для євразійських залізничних перевезень залишаються в силі. Наприклад, вантажні потяги повинні як і раніше заповнюватися за мінімальною ставкою 90%, щоб вирушати. В даний час було б корисно, якби поїзди могли також переміщатися з меншою кількістю вантажу, так як його частина є невідкладним товаром.
Також залишається тенденція до поступового підвищення цін на залізничні перевезення. Це пояснюється ринковою ситуацією, ніяк не пов'язаною зі спалахом короновіруса.