Як і чим підігріти інтерес споживачів? Це питання хвилює не тільки новачків, а й тих, хто давно працює з Китаєм. Ринок постійно змінюється і тому варто тримати руку на пульсі, щоб бути в тренді і надавати своїм клієнтам те, що їм дійсно потрібно.
Якщо ви вже чимось торгуєте, це спрощує ситуацію — ви знаєте в який бік потрібно «копати». Ви можете відвідувати спеціалізовані виставки або відслідковувати нові надходження безпосередньо у свого виробника.
Але як зробити правильний вибір при пошуку потрібного товару вперше?
Новинками. Саме новинки практично завжди дозволяють отримати швидку і високий прибуток: ви першим привезли щось нове і почали реалізовувати.
Зрозуміло, що довго лідерство утримувати складно. Вас помітять конкуренти і почнуть ввозити такий самий або схожий товар і продавати його дешевше. Але, якщо ви будете першим на ринку або в топ-гравців — це дозволить «зняти вершки» першим.
Як шукати тренди?
Зарубіжні платформи. Найпростіший варіант — це моніторинг Інтернету сусідніх країн, з більш розвиненим ринком і економікою. Зазвичай, новинки з'являються там раніше. Це можуть бути гаджети, електронні пристрої, нові іграшки та багато іншого.
Радимо до перегляду:
- Aliexpress — розділ «бестселери»
- Prom — розділ «топ продажів»
Сайти агрегатори знижок. Подивіться, які товари користуються найбільшою популярністю і сміливо можете купувати їх. При ціні трохи нижче ринкової і грамотному маркетингу, продажу вам будуть гарантовані.
Виставки. Відвідуючи профільні заходи і виставки, ви зможете на власні очі побачити, на які товари відвідувачі більше звертають увагу. Крім того, особисто познайомитися з партнерами. Значний результат дає нетворкінг — спілкуючись з колегами та експертами можна дізнатися останні тренди.
Спеціалізованих виставок досить багато. Кантонський ярмарок — найбільший захід для торгового світу. Такі виставки краще відвідувати особисто, але для збору інформації буде достатньо подивитися огляди постфактум.
Бути у тренді важливо, оскільки від цього безпосередньо залежить рівень вашого доходу.
Хороший приклад: один з клієнтів компанії Fialan, відстежував світові прем'єри мультфільмів. За кілька місяців до виходу на екрани чергового творіння голлівудських мультиплікаторів, він завозив іграшки — головних героїв цих мультфільмів. Відповідно, він був першим на цьому ринку. Цикл життя таких новинок був невеликий, але йому цілком вистачило декількох місяців для того, щоб отримати високий прибуток.
Чи готові ви заробляти більше? Тоді залишайте заявку на нашому сайті і отримаєте комплексну консультацію по оптовим поставкам з Китаю.