2 червня 2021
139
rating-stars Рейтинг 5
-->

Галузь логістики дуже чутливо реагує на зміни в економіці. В умовах кризи, яка наближається відбувається посилення конкуренції, зменшення людей, які зацікавлені в підприємництві, а також скорочення кількість ринків. 

Послуги зберігання товару в Китаї користуються неймовірною популярністю. Наслідки «Суецького каналу» також зумовили великий попит на контейнери на китайських складах.

Актуальна інформація

Нестача контейнерів призводить к зростанню вартості доставки товару і затримки у відправках чергової партії продукції. На даний момент Китай вживає всіх необхідних заходів щодо усунення дефіциту тари. Постачальники повідомили, що проблема утворилася через великий потік експорту з Піднебесної в різні країни світу. При цьому зворотного обороту контейнерами не відбувається в тому ж обсязі. Саме зараз відбувається піковий сезон поставки товару в Європу і США.

Головна задача на сьогодні- налагодити співпрацю з виробниками контейнерів. Тільки так склади в Китаї налагодять режим роботи, і вона увійде у звичне русло. Робочий день у компаній, які спеціалізуються на тарі, досягає 11 годин. Але прийняти ще більше замовлень, підприємства фізично не встигають. 300 тис. контейнерів в місяць, починаючи з вересня 2020 року надходить транспортним компаніям. Тим не менш, це не найкраще рішення, так як ціни на нові контейнери тільки зростають. Збільшення вартості за тонну залізної руди призвело до таких наслідків. 

spros na skladskiye uslugy

Чому це настільки важливо

Глобальні ланцюги поставок напряму залежать від Китаю. Зростання поставок позитивно впливають на світову економіку. Вартість доставки зростає одночасно з потребою використовувати все більше контейнерів. Існує ймовірність, що проблема виникла через нерівномірне використання тари для вантажних перевезень. Не завжди грамотна консолідація вантажів може виправити ситуацію.

Повільне повернення вантажів з Америки також посилює проблему. Судна не хочуть повертатись у Китай практично порожніми. Порожні контейнери намагаються передавати з найбільш навантаженим транспортом. Центр морської логістики надає дані, що китайські контейнери можуть простоювати від 45 до 60 днів. В той час як на них потребують в самому Китаї. Як тільки логістичні компанії почнуть працювати на повну потужність, і тара повернеться, і одразу проблема вирішиться.

Аналітики заявили, що в такому стані контейнерні перевезення будуть знаходитись як мінімум до кінця 2021 року. Це означає, що ціна за доставку буде зростати і надалі. Посередникам залишається лише чекати.

Подпишитесь на рассылки,

чтобы мы делились с Вами выгодными предложениями, последними новостями и полезными советами по ведению бизнеса с Китаем