Комбіновані залізнодорожньо-морські перевезення вперше були запущені з порту Гуанчжоу.
Інтермодальний сервіс давно запланований до впровадження в транспортуванні карго, але в умовах пандемії задуманий захід довелось відкласти. Контейнерні вантажоперевезення вважаються найбільш вигідними для підприємців, які закуповують товар оптом. Більшість транспортних компаній обирають саме цей вид доставки.
У квітні цього року був відправлений перший потяг. В дорозі він знаходився рівно 15 діб. Польща - кінцевий пункт слідування вантажного складу потягу. На відміну від транспортування морем, час на доставку зменшився на 20 днів. При цьому вартість збільшилась не набагато. Ризики були мінімальними, тому одразу запланували доставку великої партії товару. Зупинок на шляху не було. Тим не менш, в майбутньому плануються вивантаження на шляху прямування.
Перша доставка за новим шляхом
Доставка вантажів з Китаю залізничним транспортом - надійний спосіб перевезти вантаж в будь-яку країну ЄС. Планується також налагодити доставку в Україну. В карго завезли високотехнологічну електроніку. Весь вантаж доставлений за планом та без пошкоджень. Завантаження здійснювалось з двох великих заводів відомої фірми LG, один з яких знаходиться в Гуанчжоу, а інший - у В’єтнамі. За першим вантажем спостерігали обидві сторони. Після успішного завершення угоди новий маршрут запрацював на повну силу. Тепер в Європу з Китаю слідує низка збірних вантажів з великих китайських компаній.
Скористатись послугами можуть, як і великі бізнесмени, власники фірм, так і дрібні підприємці.
Перспектива нового маршруту
Китайська залізнична корпорація надала відомості, що за останній рік з Китаю відправили 107 залізнодорожних складів. Вони курсували між Центральною Азією та Європою, а також провінцією Гуандун. Більше ніж 5,3 тис. TEU товарів були поставлені країнам-партнерам. Міжнародні перевезення тільки за останні 10 років виросли більш ніж в 600 разів.
Доставка морем з Китаю в Європу здійснювалась останні роки також активно. Адже ціна транспортування нижче, тому замовники готові чекати.
Безумовно, ситуація з пандемією змусила переглянути способи організації доставки. Але, що цікаво, більшість великих компаній обрали залізничний вид транспорту. Саме відправка прямих складів (зд) з Китаю в Європу зіграла позитивну роль в стабілізації міжнародної логістики. Адже закриття кордонів порушило транспортний ланцюжок морського і повітряного транспорту.