Неймінг вашого бренду при виході на міжнародний рівень вкрай важливий. Назва компанії буде безпосередньо впливати на репутацію і сприйняття продукції. Особливо для тих підприємців, які хочуть почати поставляти товари з Китаю.
Хоча ця стаття не стосується безпосередньо міжнародних перевезень, вона може бути дуже корисна для тих, хто хоче почати імпорт товарів з Китаю. Застосування наведених нижче порад до назв компаній і продуктів може допомогти збільшити успіх за рахунок ефективного міжнародного брендингу.
Призначення вашого бізнесу — це важливий момент запуску міжнародної компанії. Як правило, це перше, що потенційні клієнти дізнаються про ваш бізнес. Наводимо приклад 3 етапів, за допомогою яких ви зможете оптимізувати ідеї свого бренду і по-справжньому отримати максимальну користь з назви свого бізнесу.
Етап перший: Місія і Бачення
Вивчіть існуючі торгові марки
Складіть список з восьми-десяти хороших прикладів назви компаній, а потім проаналізуйте їх. Вивчіть цей яскравий список назв компаній, щоб почати формувати власний. Напишіть пару пунктів про те, що вам подобається в назві і чому воно працює для цієї компанії. Розбираючи назви компаній, можна вказати напрямок процесу іменування.
Подумайте про цільову аудиторію
Важливо пам'ятати, які імена будуть привабливі для широкої аудиторії клієнтів. Назва повинна бути легко вимовною і не бути випадковим перекладом. Вам необхідно перевірити наявність можливих неправильних перекладів або альтернативних значень, які аудиторія може не зрозуміти.
Якщо ви заздалегідь обдумаєте, як аудиторія буде тлумачити вашу назву, то зможете уникнути невдачі брендингу, як інцидент з компанією Clairol. Clairol випустила щипці для завивки під назвою «Mist Stick» в Німеччині, навіть не усвідомлюючи, що «туман» на німецькій мові — це жаргон на гній. Очевидно, що Clairol не хоче, щоб їх компанія або їх продукти асоціювалися з чимось брудним і огидним, як гній. При цьому, вони упустили такий тонкий момент в одному слові, від чого постраждала репутація.
Дивитися на перспективу
Де ви бачите свій бренд протягом п'яти років? Якщо ви плануєте заснувати компанію, яка веде міжнародний бізнес, і вам, можливо, захочеться розширюватися в нові країни, будьте обережні, щоб не вибрати ім'я, яке не підійде для певного регіону.
Спробуйте підвести підсумок своєї місії і бачення в декількох коротких формулюваннях проекту, наприклад бренду одягу:
- Нам потрібно ім'я, яке відображає наш унікальний підхід до продажу одягу на міжнародному рівні.
- Нам потрібно ім'я, яке робить нас молодим і трендовим брендом.
- Нам потрібно ім'я, яке натякає на чисту ділову практику.
Етап другий: Проявити творчий підхід
Основи
Вигадуючи назву для вашого бізнесу, який буде постачати продукцію на міжнародному рівні, ви повинні почати з основних принципів надійного імені. Ефективне ім'я просто сказати, записати і запам'ятати. Якщо людям важко ділитися вашою торговою маркою, вони не будуть ділитися нею взагалі. Це у кінцевому підсумку зупинить зростання вашого бренду.
Зібрати кілька назв
Можна влаштувати брейнстормінг за назвою компаній, записавши можливі приклади і для кожного типу імені, написаного в цьому списку, продумати асоціації. Ця вправа допоможе вам точно дізнатися, що ви шукаєте за назвою. По суті, чим більше назв ви повинні пройти, тим більше у вас можливостей.
Звузити список
Тепер, коли ви висунули широкий спектр іменних ідей, почніть позбавлятися від тих, які не працюють безпосередньо для вашої продукції, бачення і цілей бізнесу. Продовжуйте позбавлятися від імен, поки у вас не залишиться тільки п'ять або шість обраних.
Етап третій: Зробіть перевірку назви
Оцініть ризики
Перевірка товарного знаку для вашого фірмового найменування є ще одним відмінним способом переконатися, що ваше ім'я в безпеці і є унікальним.
Проведення перевірки на унікальність торгової марки — це простий спосіб переконатися, що ваше ім'я ще не зайнято аналогічним бізнесом. Якщо ваше ім'я занадто схоже на інше для бізнесу з аналогічними послугами або продуктами, ви можете зіткнутися з деякими проблемами з точки зору законодавства про товарні знаки.
Висновок
Створення ефективного і сильного імені може здатися складним завданням. Багато що залежить від назви компанії. Не турбуйтеся, якщо ви думаєте, що всі кращі бренди вже зайняті або у вас немає хороших ідей. Адже ім'я, в першу чергу, формує ваш підхід до бізнесу.