Нові технології все частіше використовуються в промисловості. Чат-боти — відмінний спосіб для ведення ефективної комунікації з клієнтами в бізнесі.
Використання бот-технології для підтримки клієнтів, широко відомої як чат-боти (Chatbots), на сьогодні набирають все більшої популярності серед бізнесу. Дослідження показують, що понад 80% спілкування з клієнтами на веб-сайтах або в мобільних додатках здійснюється через чат-ботів. Чат-боти дуже цінні для компаній, тому що вони можуть працювати цілодобово, прості у використанні і виключають людський фактор.
Останнім часом однією з сфер, в якій широко поширені чат-боти, є галузь логістики. За минулі роки в сфері логістики і управління ланцюгами поставок масово почали використовувати технологію, яка забезпечує більш досконалі засоби зв'язку.
Дослідження, проведене компанією Statista, показує, що до 2025 року світовий ринок чат-ботів досягне $1,25 млрд. Такі цифри є доказом того, що галузі в усьому світі усвідомлюють важливість чат-ботів в своєму бізнесі і вже включають їх в існуючі системи.
Навіщо в логістиці потрібен чат-бот?
Перш ніж зрозуміти необхідність чат-бота, давайте розберемося, як працює технологічний бот служби підтримки клієнтів. Чат-бот використовує AI і машинне навчання для надання персонального обслуговування клієнтів через веб-сайт або мобільний додаток.
Включивши чат-ботів на свій веб-сайт або в мобільний додаток, компанії побачили різке підвищенням рівня задоволеності клієнтів. Очікування клієнтів щодо послуг, що надаються компанією, ростуть з кожним роком, тому для логістичних компаній стає важливим включити метод, який може бути доступний для клієнтів 24 години на добу.
Чат-боти забезпечують швидке, точне і персоналізоване обслуговування клієнтів в режимі реального часу без будь-яких затримок. Крім забезпечення високої якості обслуговування клієнтів, це знижує витрати, а також оптимізує управління часом співробітників.
Є цілий список переваг, які чат-боти можуть дати компаніям з логістики та управління ланцюгами поставок.
Підвищення продуктивності праці співробітників
Чат-боти зменшують експлуатаційні витрати, які витрачаються на повсякденні завдання, такі як планування зустрічей, оновлення CRM, генерація документів і багато іншого. Це, в свою чергу, підвищує загальну продуктивність співробітників, так як їм не доводиться багаторазово виконувати повсякденні завдання. У міру підвищення продуктивності загальний рівень ефективності логістичної компанії буде зростати. Важливим завданням буде приділено більше уваги, і вони будуть виконані швидко і точно.
Швидкі та точні відповіді клієнтам
Згідно з дослідженням, майже 2/3 користувачів Інтернету вважають, що цілодобовий сервіс є однією з кращих функцій чат-бота. Таким чином, він стає невід'ємною частиною підвищення залученості і досвіду клієнтів, так як чат-боти доступні цілодобово, щоб допомогти користувачам в будь-якому з їх запитів.
Більш того, боти можуть допомогти користувачеві знайти схожі запити на веб-сайті або в мобільному додатку. Таким чином, це сприяє підвищенню якості обслуговування клієнтів і знижує показник відмов від вашого веб-сайту або мобільного додатку.
Автоматизація
Чат-боти будуть обслуговувати всі етапи, які відбуваються в процесі логістичної компанії. З моменту придбання продукту до оновлення програмного забезпечення і планування доставки, чат-боти забезпечать всі. Крім того, чат-боти також будуть повідомляти про будь-які нюанси або поломки транспорту.
Для виконання всіх цих завдань не потрібно ніякого втручання людини, так як чат-боти можуть легко управляти всім. Чат-боти виконають всі завдання в заданий час з більшою точністю. Автоматизація також допоможе оптимізувати повсякденні завдання, і в результаті на них не витрачається додатковий час.
Обробка замовлень і відстеження відправлень
Чат-боти для логістичної галузі дозволять клієнтам перевіряти і скасовувати свої замовлення або переглядати поставки товару. Боти можуть використовувати номер для відстеження замовлення з бази даних логістичної компанії і більш оперативно направляти клієнта до процесу.
Крім того, процес відстеження вантажів можна зробити набагато якісніше за допомогою чат-ботів. Пройшли ті дні, коли користувач повинен був заповнити онлайн-форми на веб-сайті компанії. Сьогодні користувачеві просто потрібно активувати чат-бота і надати всю пов'язану інформацію, не займаючись довгим і виснажливим процесом.
Додатково, клієнт може більш зручно отримувати доступ до нового, покращеного чат-боту на основі штучного інтелекту за допомогою голосового помічника, такого як Alexa, Google Home і Siri, які також відстежують відправлення.
Важливість чат-ботів для логістичних компаній полягає не тільки в підвищенні якості обслуговування клієнтів, а й у сприянні підвищенню загальної ефективності організації. Таким чином, для компаній, що займаються логістикою і ланцюгами поставок, важливо включити чат-ботів в свої робочі процеси.