27 серпня 2021
334
rating-stars Рейтинг 5
-->

Попри те, що останні роки КНР стабільно займає провідні позиції у сфері світової торгівлі, трапляються чинники, що впливають на зростання логістики.

Транспортні компанії успішно налагоджують контакти з митними пунктами, щоб доставлення вантажів із Китаю проходило в посиленому режимі.

Думка експертів

Уповільнення темпів зростання логістики помітили не лише підприємці України, а й у всьому світі. За офіційними підрахунками цей факт не сильно вплине на контейнерні перевезення, на які в основному йде розрахунок. 2020 рік призвів до падіння економіки у всіх країнах, у яких вводився локдаун через коронавірусну інфекцію. У період закриття кордонів деякий час вантажі з Піднебесної не відправлялися. Певні представництва взагалі відмовлялися робити замовлення з КНР, звинувачуючи країну в зараженні планети.

Сьогодні ситуація помітно стабілізувалася, але поки не можна говорити про повне відновлення транспортних питань. Логістичні компанії в Україні працюють у повну силу. Процес відновився на 80 % порівнюючи із ситуацією до пандемії. Послуги надаються в повному обсязі. Немає жодних обмежень щодо експорту різних груп товарів. Збірні вантажі заповнюють контейнери та готуються на експорт. Терміни чітко прописуються в договорі постачання та практично не порушуються.

snizheniye rosta log3

Головні причини уповільнення темпів зростання

Пік пандемії успішно пройдено. Раніше логістика з Китаю зазнавала зростання витрат на морські, авіаційні та залізничні перевезення через потребу відновлення після втрат. Зараз, після стабілізації, спостерігається зниження темпу зростання, що є нормальним явищем. Транспортні шляхи відчинені в обох напрямках.

В умовах пандемії міжнародний залізничний транспорт став основним способом доставлення вантажів. Хоча його вартість є дорожчою, ніж морем. Фахівці зазначають, що навіть після відкриття кордонів постачальники та підприємці все більше віддають перевагу залізничним перевезенням. Доставлення китайських товарів в Україну займає кілька тижнів, а не місяців. Тепер не потрібно довго чекати на товар. Здебільшого замовлення здійснюються через інтернет, а представники логістики займаються оформленням необхідних документів.
Відкриття «зелених коридорів» для протиепідеміологічних та медичних вантажів суттєво полегшило роботу логістів. Вантажоперевезення з Китаю спрямоване на пріоритетні вантажі, а потім на комерційні. Але ланцюжок постачання з Євросоюзу все ще порушений. Економісти прогнозують, що ситуація повернеться до норми вже наступного року.

Підпишіться на розсилки,

щоб ми ділилися з Вами вигідними пропозиціями, останніми новинами та корисними порадами щодо ведення бізнесу з Китаєм