Регулярні залізничні перевезення контейнерних вантажів користуються великою популярністю у китайських виробників і підприємців з різних країн світу.
Саме залізнична доставка вважається найвигіднішим і безпечним способом транспортування товарів на іноземні ринки.
Регулярно відкриваються нові шляхи для вивезення вантажів. Логістика працює в повну силу, щоб відновити роботу транспортних компаній після перебоїв, пов'язаних з пандемією. До речі, в період закриття кордонів у багатьох країнах саме залізничний транспорт залишався єдиним способом отримати карго. За словами генерального секретаря Китайської асоціації контейнерної індустрії в Пекіні, імпортери та експортери з обох сторін зацікавлені у відкритті нових залізничних маршрутів через призупинення або повну зупинку комерційної діяльності судноплавних компаній.
5 травня 2021 року був запущений новий маршрут «Китай-Європа». До відправлення складу готувалися кілька місяців. Практично кожна китайська логістична компанія збирала бажаючих відправити збірний вантаж по незвичайному напрямку.
Подробиці роботи нового напряму
Поїзд виїхав з китайського міста Іу у напрямку до столиці Литви, міста Вільнюс. В цілому він подолав понад 10 тис.км. Склад перетнув Росію, Білорусію, перш ніж дістався до місця вивантаження товару. Доставка збірних контейнерів з Китаю перевезла на цей раз 353 тонни карго.
Після розвантаження продукція з Китаю вирушила в Україну, Францію, Данію та Швейцарію. Проблем в дорозі не виникло. Кожен контейнер дійшов до одержувача в повній цілості.
В умовах пандемії новий маршрут став також способом доставки міжнародної пошти. Надалі планується регулярна щотижнева відправка складу з відкритого напрямку.
Перспективи доставки
Назад склад не відправився порожнім. Доставка з Європи в Китай необхідних товарів пройшла також успішно. В даний час місто Іу вже відправляє склади за 37 різними маршрутами в європейські країни. Понад 11 тис. стандартних контейнерів було перевезено лише за останній рік. Це вказує на збільшення експорту в Китай на 44%, в порівнянні з минулим роком.
Доставка великогабаритних вантажів з Китаю почалася в 2014 році. Але спочатку транспортувався лише дешевий одяг і взуття. Сьогодні ж зд перевезенням довіряють електроніку, ювелірні прикраси, медикаменти і не тільки. Вартість доставки на поїзді ненабагато вище, ніж морем, а гарантія цілісності вище.
Послугами транспортних компаній планують скористатися, як великі компанії, так і приватні особи.