Торгові відносини пов’язують Китай практично з усіма країнами світу. Важко уявити собі місто, де не продаються китайські товари.
Регулярно відкриваються нові маршрути, що полегшують вантажоперевезення для постачальників та підприємців. Міжнародна торгівля з Китаєм здійснюється з допомогою різного транспорту: суден, літаків, залізничних поїздів та іноді автомобілів. Доставлення морем вважається не тільки найпопулярнішим способом перевезень, а й досить вигідним.
Торговий коридор між Китаєм та Сінгапуром дає змогу доставляти вантажі безпосередньо до великих портів усіх континентів. Його розширення дає змогу розвантажити деякі напрямки, які останнім часом були перевантажені.
Переваги розширення коридору
Сьогодні розширеним коридором кораблі потрапляють до 306 портів у 106 країн. Економічний Пояс Шовкового шляху з’єднаний Морським Шовковим шляхом XXI століття так, щоб доставлення товарів із Китаю здійснювалася ще швидше. Коридор прокладено спільно із Сінгапуром та регіонами західної частини Піднебесної на рівні провінцій.
Уже з початку 2021 року нові напрямки та доступи до портів збільшили кількість вантажів, що перевозяться, до 147 %. Понад 47 тисяч одиниць товару було транспортовано за цей час. Великі логістичні компанії оцінили зменшення термінів вантажоперевезень.
Як відбувається транспортування коридором між Китаєм і Сінгапуром
Перед тим, як відправити вантаж кораблем в Україну, логісти організовують мультимодальне доставлення. Воно передбачає підключення кількох різновидів транспорту. Найчастіше з підприємства вантаж вирушає в порт на фурі, але можуть бути винятки. Усе залежить від місця розташування фабрики та її віддаленості від адреси подальшого навантаження. Організація контейнерних перевезень із Китаю покладається на логістичні компанії. За рідкісними винятками це робить китайський виробник чи сам підприємець. Скориставшись послугами фахівців, можна без проблем оформити митні декларації, пройти всі етапи перевірки та чекати на доставлення товару до свого міста.
Спочатку вантаж транспортується до затоки Бейбу, в автономному районі Гуансі-Чжуанському, а потім збірні контейнери розподіляються на судах необхідних напрямків. Морське вантажоперевезення з Китаю розширеним коридором здійснюватиме не менше 2 тисяч рейсів на рік. Нові маршрути пропонують більш зручний варіант саме для автономних районів Піднебесної та провінцій. Уряди двох країн уже оцінили всі переваги та націлені на подальше зміцнення торгових відносин.