2020 рік був непростим, і разом з тим навчив нас адаптуватися до найбільш незвичайних реалій.
Пандемія коронавірусу запустила ланцюжок глибоких перетворень в міжнародній торгівлі і постачанні з інших країн. Ситуація загострилася в період, так званого, Високого сезону в логістиці, який закінчується перед настанням Китайського Нового Року на початку лютого.
Ми спостерігаємо такі тенденції:
За даними найбільших контейнерних альянсів, глобальний дисбаланс і дефіцит контейнерів в Китаї, очікує відновлення тільки до середини 2021 року.
Зростання ставок на ринку морських контейнерних перевезень з Китаєм досяг найвищих показників за останні 9 років. Фрахт досяг $ 7000 в грудні.
Частина авторитетних ліній вже анонсувала stop booking через відсутність контейнерів і повного завантаження наявних контейнеровозів на найближчі 2 місяці.
У автомобільних вантажоперевізників до кінця року відчувається дефіцит дозволів на переміщення по Європі. Транспортні компанії купують дозвіл одна в іншої. Скасування вантажних авіарейсів навіть на тлі істотного зростання авіа фрахту. Аналогічна ситуація і в зд напрямку.
Таким чином, перед компанією Fialan і перед нашими партнерами стоїть важливе завдання - впоратися з піковою передноворічною ситуацією і все ж ВИВЕЗТИ ТОВАР У ВИСОКИЙ СЕЗОН, оскільки аналітики стверджують, що пік припадає на середину січня, а залишати свій товар до березня місяця та отримати його в травні для багатьох сезонних бізнесів згубно.
Fialan рекомендує:
- не затягувати й організувати забір вантажу в найближчу можливу дату;
- проговорити з постачальником важливість виготовлення точно в строк (в ідеалі законтрактувати з постачальником і прописати штрафні санкції за зрив термінів);
- організувати своєчасні проплати інвойсів;
- заявити свій вантаж заздалегідь, щоб під вас забукували місце в контейнері й на судні (оскільки потрібно не менше 2 тижнів і трохи магії, щоб забукувати додатковий контейнер в Азії).
- і найголовніше, в такі неспокійні часи - довіряйте свій вантаж професіоналам.
Зі свого боку компанія Fialan має тривалі контрактні відносини з багатьма лініями та право пріоритетного навантаження в основних портах Китаю. Вже зараз були вкладені додаткові кошти й забуковано виходи під заявлені обсяги, щоб вантажі наших клієнтів прийшли Just in Time.
Якщо ми ще не знаємо про Ваш вантаж - швидше телефонуйте своєму менеджерові. Наша команда зробить все можливе і неможливе, щоб Ви отримали саме те, що замовляли в рамках обумовленого терміну і бюджету.
ТЕЛЕФОНУЙТЕ ЗАРАЗ: 044 223 32 32