Альянс Silk Road Shipping вже не один рік займається доставками по всьому світу.
Доставка вантажів з Європи в Китай частково проходить за участю даної організації. Тільки за першу половину 2021 року було зареєстровано 1000 рейсів. Відправки здійснювалися з провінції Фуцзянь в східному Китаї, в портовому місті Сяминь. Збірні вантажі йшли і поверталися в порт зі стабільною регулярністю. Бездоганна робота логістичних компаній дає підставу вважати, що партнерство продовжиться і далі.
Трохи про альянс
Silk Road Shipping був створений в 2018 році. Мета роботи альянсу - співпраця десятків портів на взаємовигідних умовах. Постачальники логістичних послуг і приватні перевізники, які обслуговують країни, розташовані вздовж «Пояси і шляхи» спочатку побачили перспективи розвитку бізнесу. Морські контейнерні перевезення з Китаю здійснюються регулярно, попит на товари є. Справа за малим. Продумати маршрути, які будуть об'єднувати Піднебесну і великі міста по всьому світу. Вантаж морем як ніякі інші підходять для цих цілей.
На сьогодні зареєстровано 72 рейси з КНР. Вони об'єднують п'ять великих китайських портів і 96 портів в Європі, Азії, Африці та на Середньому Сході. Складно уявити обсяги вантажів і кількість бажаючих експортувати товар в Китай морем.
Налагоджена робота логістичних компаній
Велика частина товарів, що перевозяться - це електронна продукція і механічні товари, необхідна у виробництві сировина. Серед вантажів були контейнери з головними уборами та одягом і тропічними фруктами. Доставка контейнера з Індії дозволяє отримати необхідний товар всього за 30 днів.
Порт Сяминь не дарма був обраний ключовим в партнерстві. Він грає важливу роль для ініціативи «Пояс і шлях». Понад 1 млн. стандартних контейнерів було оброблено тільки за перші п'ять місяців. Це майже на чверть більше, ніж у попередньому році. Кожен китайський посередник для бізнесу зацікавлений в більшому обороті, тому спостерігається збільшення відправлень морського транспорту.
Вартість доставки з Китаю в різні країни світу в міру доступна. Деяким закупникам вигідніше купувати китайські речі, а не місцевого виробництва. Доставка вантажів з Туреччини чи України по всьому світу, наприклад, вийде дорожче. Митний збір в цих країнах вище.
Судноплавні компанії прийняли максимальні заходи по розширенню флоту і оптимізації маршрутів, щоб забезпечити безперешкодну роботу логістики, що особливо важливо після фінансових втрат, пов'язаних з пандемією.