Спалах епідемії коронавірусу вже безпосередньо вплинув на світову мережу контейнерних перевезень. Зокрема, скорочення поставок в китайських портах створює затримки доставки на кілька місяців.
Яка ситуація в китайських портах?
Навіть незважаючи на те, що китайські порти продовжували роботу навіть в карантинному режимі, складнощі з логістикою все одно залишаються. Великі компанії відзначають, що останнім часом найбільші в світі контейнерні лінії Maersk (MAERSKb.CO), MSC і CMA CGM скоротили кількість рейсів до Китаю.
Експорт товарів з Китаю вже знизився, що привело до більш комплексним наслідків. Hyundai Motor заявили, що призупинять виробництво через брак запасних частин в Південній Кореї — найбільшої виробничої бази.
Порушення морських вантажопотоків посилило і без того складну ситуацію для судноплавних ліній. Корективи також вносять підвищені витрати через нові правила Міжнародної морської організації (IMO) щодо палива з низьким вмістом сірки.
На морські вантажоперевезення також впливає брак робочої сили. Багато працівників портів не можуть вийти на роботу через те, що знаходяться в карантинній зоні. Крім того, склади навколо районів доків в Китаї не працюють в повній мірі. Це призвело до відведення судів з Китаю в порти Південної Кореї.
Порт Пусана в Південній Кореї, один з найбільших контейнерних терміналів в світі, вже зіткнувся з перевантаженням контейнерів на 78%. Цей показник може піднятися ще вище від свого звичайного рівня в 70%.
Що буде із морськими перевезеннями вантажів далі?
У звичайній обстановці після Китайського Нового року відвантаження в портах також дещо скорочується. Але в умовах епідемії, очікується, що вірус ще більше знизить обсяги вантажоперевезень.
У норвезькій судноплавної групі Torvald Klaveness відзначають, що 25% їх контейнерного флоту постраждало через скасування судноплавства. Багато в чому це пов'язано зі зменшенням обсягів продажів в Китаї. При цьому, обсяги в цей період нижче норми, ймовірно, під впливом коронавірусу.
доставку з Китаю ОНЛАЙН
Прицінюйтеся, не чекаючи розрахунку менеджера.
Очікується, що навіть коли вплив карантину ослабне, буде поспіх з доставкою товарів з Китаю. Це створить ще більше матеріально-технічних проблем, оскільки виробники будуть закривати нестачу продукції.