Останні роки стрімко набирає обертів співпраця між КНР та ЄС.
При цьому не тільки китайські продукти заполонили планету, але й європейські товари не рідкість побачити на прилавках магазинів в Піднебесній. Бізнес з китайськими виробниками давно визнаний вигідним рішенням. Ціни на таку продукцію мінімальні, а якість нітрохи не поступається європейській. Надлишок робочої сили в Китаї призвів до того, що товарів всередині країни стало забагато. Грамотні китайські економісти заключають угоди з представниками різних країн.
Найближча перспектива
Розширення міжнародного логістичного обслуговування і стрімкий розвиток інтернет-технологій призвело до того, що новою точкою росту стала транскордонна електронна комерція. В період пандемії торгівля відчула нищівний удар. Але саме транскордонна торгівля призвела до того, що в Китаї жителі змогли скористатись специфічними регіональними товарами, які доставили з різних куточків світу.
Залізнодорожні вантажні перевезення з Китаю здійснюються стабільно. Назад доставка європейської продукції в Піднебесну вже прямує не в таких обсягах, але помічений стабільний приріст товарообігу. Постачальники налагоджують співпрацю, не дивлячись на жорсткі умови взаємодії в період пандемії.
Торговельна війна з США також вплинула на зовнішню торгівлю. Китайські економісти розробляють нову вигідну стратегію, яка зацікавила абсолютно всі країни світу, в тому ж числі і США.
Прийняті заходи
Сьогодні проходження митного контролю займає небагато часу. Це не говорить про те, що оглядати карго стали гірше. Задіяні найкращі спеціалісти, підключені представники перевірених транспортних компаній. Серед гідних ідей для стимулювання транскордонної торгівлі, можно виокремити наступні:
- ефективне використання законів країн-партнерів;
- створення регіонального розподільного центра закупівель;
- удосконалення виробничого ланцюжка;
- створення логістичних складів для різних фінансових операцій;
- фінансування економіки;
- удосконалення системи міжнародних платежів.
Товар від виробника потрапляє в аеропорт, зд станцію або в морський порт. Далі завантажується в транспорт і відправляється в країну отримувача. Без оптимізації процесу завантаження і відправка займуть багато часу. Вживати заходів і розробляти стратегію необхідно, постійно удосконалюючи правила. Це полегшить сприятливе ділове середовище для інноваційної та підприємської діяльності.