Сьогодні Піднебесна знаходиться в стані очікування відновлення економічної активності.
Доставка збірних вантажів з Китаю ЗД транспортом, на кінець січня 2021 року, досягла нових рекордних показників. “Китайські залізничні дороги”, вже не приховуючи, заявляють про це у ЗМІ. Об’єм залізнодорожніх перевезень вважається важливим показником економічної активності держави.
Що насправді важливо
Об’єм перевезених вантажів, за однаковим по тривалості місяць, у порівнянні з минулим роком, збільшився на 73%. З Європи в Китай доставлено 1165 потягів. Локомотиви перевезли 109 тис. контейнерів. Зростання помічається вже протягом 9 місяців. Великі компанії налагодили двосторонню поставку і працюють в колишньому режимі, як і до пандемії.
Доставка китайських товарів потягом стала важливим моментом в допомозі країнам Європи у боротьбі з коронавірусом. Вантажі, медичного призначення, допомогли європейським країнам забезпечити медиків масками та стерильними матеріалами. Вартість китайських товарів, як всім відомо, дешевше, ніж власного виробництва в Європі. Вартість в продажу виходить менше, ніж на аналогічний товар місцевої компанії.
Які висновки роблять експерти:
- ковід привів до прискореного розвитку електронної комерції;
- майже 80% всіх вантажів прибувають в п'ять великих міст Китаю;
- провінції налагоджують експорт напівфабрикатів ЗД шляхами.
Налагодження взаємовідносин між країнами, і консолідація сторін в зд хабах - головна мета нового року. Послуги з вантажоперевезень не менш затребувані, ніж транспортні. Морське транспортування більш вигідне з фінансової, але й потребує більше часу. В умовах пандемії кордони можуть закрити надовго, в будь-який момент, тому зд доставка- важливий спосіб продовжувати вести бізнес. Підприємці завжди обирають найменш ризикований вид для перевезень товару в Китай.
Особливості ЗД перевезень
Залізнодорожні контейнерні перевезення з Китаю допомагають підтримувати співпрацю з різними країнами, в часності, з країнами Європи, а також Росії та України.Вагомий внесок в економіку вніс четвертий квартал 2020 року. Добре видно стало результат на початок 2021 року, а саме в січні.
Якщо вірити офіційним даним, ВВП Китаю виріс більш ніж на 2%. Країна стала чи не єдиною, хто зміг організуватися.
Перший місяць року показав, що динаміка розвитку присутня, і припиняти обороти не планує. Для підвищення регіонального потенціалу буде використовуватися високошвидкісна залізниця. В інтересах інфраструктурної ініціативи «Пояс і шлях» і зовнішньої торгівлі Китаю, ЗД повідомлення поїзного складу, який долає шлях у 3590 км всього за годину.