Сучасний Китай зовсім скоро стане центром світової індустрії.
Спеціалісти давно відмічають, що не тільки китайська продукція реалізується в усіх куточках світу, але й відомі світові бренди хочуть представляти свої товари в Піднебесній. І це зрозуміло. Тому що країна перенаселена жителями, є попит на різні групи товарів. Європейські бренди в Китаї розходяться в одну мить.
Діяльність компаній з Європи
Незрозуміло що насправді відбувається. Існує думка, що ми на порозі обвалу міжнародного ринку, або ж Китай зміщує гігантів зі світової арени в своїх інтересах? Мабуть, варто згадати, що останні роки в КНР відбувається зміни звичок і бажань покупців. Традиційні придбання зсуваються популярними європейськими брендами. Китайці готові ризикувати змінюватись.
Високий рівень життя китайців призвів до того, середня заробітна плата офісного працівника становить від 1 до 15 тис. доларів. На ці гроші можна безбідно існувати рік в багатьох країнах світу. Це головний фактор, чому експорт в Китаї з’являється на поличках магазинів все частіше. При тому, китайці не належать до нації, яка економить. Вони із задоволенням придбають те, що їм потрібно, або те, що їм хочеться.
В Піднебесній на багато груп товарів ціни значно вище, ніж, наприклад, в країнах СНД. Попит на дорогу продукцію великий через те, що тут звикли до необґрунтованого ціноутворення. Однакові речі можуть коштувати по-різному в різних китайських містах. В великих мегаполісах вартість товарів більша, ніж у провінціях.
Думка з Китаю
Китайці не дуже довіряють місцевим виробникам, вважаючи європейські товари більш якісними. Статус одягу, взуття, аксесуарів, меблів і т.д., дуже важливий для місцевих жителів.
Крім імпорту, затребувана продукція, вироблена брендовими марками, представництва яких розміщені в Піднебесній. Заключення зовнішньоторговельних договорів призводить до того, що продукція, яка випускається, не виходить за межі країни. Покупців досить багато і всередині країни. Це не може не приваблювати великі компанії.
В Китаї розвинений інтернет продаж. Замовити популярний бренд можливо напряму у виробника. А вже на місці отримати вантаж. Часто угоди між постачальником і покупцем заключаються в онлайн форматі.
Співпраця з китайськими виробниками вигідна для Європи, але й у зворотному попиті євро представники також зацікавлені. Спроби реалізувати продукцію успішні у тому випадку, коли цінність товару перевершує значимість схожої групи в конкретному регіоні.