11 січня 2024
836
rating-stars Рейтинг 5
-->

Сьогодні виникла складна ситуація для багатьох світових логістичних компаній, пов'язана з атаками хуситів на комерційні судна біля узбережжя Ємену. Це призводить до великих загроз для контейнерних перевезень та додаткових витрат для бізнесу.

 

Яким чином це все стосується українського бізнесу, та чому варто пристосовуватися до незвичайного сьогодення, розглянемо далі.

Початок всього цього можна відслідковувати до перших нападів хуситів на комерційні судна, що пропливали через Червоне море, наприкінці грудня 2023 року. Біля протоку Баб-ель-Мандель були запущені бойові ракети та декілька десятків безпілотників, спрямованих прямо на контейнеровози

Багато світових компаній дістали великі збитки, які по деяким підрахункам становлять мільярди доларів. 

Яка ситуація з морськими перевезеннями через Червоне Море сьогодні

Зміна маршрутів

Атаки хуситів на комерційні кораблі повністю змінили логістичні маршрути для тисяч морських суден, що прямують з Європи до Азії, Африки та у зворотному напрямку. Станом на 1 січня 2024 року, щоб кораблям з Африки та Азії дістатися до Європи, треба обійти Африку через Мис Доброї Надії. 

Яка у цьому проблема? Час доставлення грузів кардинально змінився! Тепер, комерційним суднам, що прямують з Азії та Африки до Європи, треба плисти не 37 днів, як було до грудня 2023 року, а 57-61 день! 

Подорожчання перевезень судном 

Сьогодні майже всі морські транспортні компанії вимушені змінювати тарифи на вантажні перевезення судном для своїх клієнтів. І, як логічно подумати, тарифи змінюються у більшу сторону та не на користь замовників. Відомий аналітик Пітер Сенд із Xeneta інформує, що ставки на перевезення суднами можуть вже найближчими днями подорожчати майже на 100%! 

За словами аналітика, станом на 11 січня 2024 року судноморські перевезенням між Далеким Сходом та Середземним морем зросли на 25%. Це все стосується перевезень через Мис Доброї Надії. 

За ситуацією з подорожчанням тарифів на морські перевезення уважно стежить американська “Комісія з питань регулювання цін на логістичні перевезення”. 

Такі гіганти світових морських перевезень, як Maersk, CMA CGM та Hapag-Lloyd вже оприлюднюють списки рейсів своїх кораблів по зміненим напрямкам. І знаєте, що об'єднує всі рейси цих 3-х світових гігантів морських перевезень? У кожному рейсі просто величезні черги! Більше 70 маршрутів морських суден, які курсували з Азії до Європи, вже змінено! 

Компанія Maersk взагалі заявила, що не приймає жодних бронювань на перевезення з/до Азії, країн Близького Сходу, океанії, Східної Африки, Саудівської Аравії. 

Чому варто звернутися за вантажними морськими перевезеннями до компанії Fialan

Дивлячись на ситуацію з морськими перевезеннями через Мис Доброї Надії, український бізнес також готується пристосовуватися до глобальних змін на міжнародній логістичній арені. 

Компанія Fialan пропонує точний розрахунок логістичних морських перевезень, які прямують через Мис Доброї Надії! Враховується ситуація на кожен день! Для всіх клієнтів надається оперативна та лише актуальна інформація щодо ситуації у Червоному Морі! 

Компанія Fialan намагається знайти оптимальне рішення щодо морських перевезень вантажу для кожного клієнта, пропонуючи тільки реальні ціни на перевезення, без жодних вигаданих націнок! 

Підпишіться на розсилки,

щоб ми ділилися з Вами вигідними пропозиціями, останніми новинами та корисними порадами щодо ведення бізнесу з Китаєм