Підприємства, що розвиваються і постійно шукають способи зниження витрат та оптимізації операцій, одночасно досягаючи більш широкої ринкової бази.
З швидким розширенням глобальної торгівлі досвідчені компанії знають, що їм потрібні надійні партнери, щоб залишатися конкурентоспроможними. Одним з найбільш цінних партнерських відносин для бізнесу є дистриб'ютори логістичних послуг.
За останні 10 років логістика сильно змінилася. Із поширення використання 3PL, підприємства тепер мають доступ до партнерів по ланцюжку поставок з повним спектром послуг, які допомагають у пошуку та логістики товарів, а також в юридичних аспектах, виконанні та управлінні запасами.
Що таке стороння логістична компанія?
Сторонні логістичні компанії (3PL) надають середній рівень обслуговування між виробником і кінцевим користувачем. У традиційному бізнесі виробник надає товари безпосередньо споживачеві.
В рамках сторонньої логістики бізнес наймає компанію для виконання відвантаження. При цьому, всіма нюансами і деталями щодо поставок займається 3PL-компанія. При сторонній логістичній моделі компанія наймає постачальника для транспортування і складування, а також деяких інших послуг у міру необхідності.
3PL-компанії вирішують безліч проблем, пов'язаних з документацією, веденням переговорів або ж пошуку постачальника. Підприємствам, які розширюються, може раптово знадобитися, наприклад, додаткове складське приміщення для зберігання інвентарю. Складські площі дорогі, особливо для зростаючого бізнесу, який не може ризикувати, накопичуючи великі витрати на зберігання запасів. По суті, сторонній постачальник логістики усуває більшу частину ризиків, з якими стикаються підприємства, коли вони розширюють бізнес.
Деякі сторонні логістичні компанії навіть спеціалізуються на певних галузях або нішах, таких як холодне зберігання заморожених продуктів або регіональна торгівля.
Переваги сторонньої логістики для вашого бізнесу
Сторонній ринок логістики продовжує удосконалювати свої пропозиції послуг, все більше переваг вони пропонують для бізнесу. Якщо ви плануєте відкривати або розширювати свій бізнес, який прагне спростити дистрибуцію і поліпшити результати, розгляньте наступні важливі переваги сторонніх постачальників логістичних послуг:
- Економте час і гроші. Сторонні логістичні компанії знімають тягар складських і дистриб'юторських операцій з виробників продукції або імпортерів. Завдяки сторонній логістиці ви істотно розподіляєте витрати на ланцюжок поставок. 3PL-компанія самостійно може вирахувати вартість доставки, а також знайти найоптимальніші рішення по відвантаженням в залежності від типу і обсягу продукту. З 3PL процеси вже налагоджені, і ви можете масштабувати їх відповідно до своїх потреб в будь-який період.
- Розширення на нові ринки. Підприємства, що розвиваються, можуть отримати найбільшу вигоду від сторонньої логістики. Деякі компанії досягають певного рівня, коли вони повинні почати інвестувати в нові ринкові можливості, щоб підняти свою прибутковість. Незалежні постачальники логістичних послуг можуть надати підприємствам прямі канали співробітництва в нових регіонах. Вони допоможуть відповідати правилам і вимогам міжнародної торгівлі.
- Використання величезних ресурсів. Підприємствам необхідні значні інвестиції для створення власних мереж ресурсів — будь то транспортні засоби, складські запаси або партнери. Ефективні 3PL мають добре налагоджені мережі ресурсів, які їх клієнти можуть легко використовувати.
- Оптимізуйте свій дистриб'юторський ланцюжок. Працюючи зі стороннім постачальником логістичних послуг, ви можете зосередитися на тому, що ви робите дійсно добре — на виробництві товарів і забезпеченні високої якості обслуговування клієнтів. Так само 3PL-компанії полегшують тягар для підприємств у плані логістики, які замість цього можуть спокійно займатися операційною діяльністю.
Будь-який бізнес, який потребує складування, розподілу та доставку в міжнародному масштабі, може виграти від співпраці з досвідченим 3PL-оператором. Але важливо знати, що не всі незалежні постачальники логістики працюють однаково. Співпраця із постачальником — це дуже особистий вибір, який повинен відповідати потребам вашого бізнесу.
Що слід враховувати при виборі 3PL-компанії?
Вибір стороннього постачальника логістики подібний до будь-якого іншого довгострокового партнерства. Ви повинні знати, що очікуєте отримати і що у вас однакові цілі. Ви хочете знати, що можете довіряти їм доставку товару і що вони будуть надавати надійний і послідовний сервіс. Якщо ви шукаєте стороннього постачальника логістичних послуг, врахуйте наступні важливі фактори:
- Місцезнаходження. Місцезнаходження важливо при встановленні дистриб'юторського партнерства. Ваш 3PL-партнер повинен вже мати встановлену схему роботи. Великою перевагою буде наявність представництв в країнах, звідки ви плануєте почати поставку товарів.
- Послуги. У міру зростання стороннього ринку логістики зростає і пропозиція більшості постачальників. При пошуку партнера 3PL, розгляньте весь спектр послуг, які вони пропонують. Типові послуги включають управління запасами, складування, контроль за доставкою, фрахт і навіть повернення.
- Цінність. Дуже важливо, щоб компанія отримувала вигоду від партнерства з 3PL, а також мала довгострокову перспективу. При пошуку відповідного стороннього постачальника логістичних послуг дізнайтеся про різні послуги і вартості кожної з них. Послуги посередника не повинні сильно впливати на загальні витрати з доставки.
- Досвід. Особливо при роботі зі світовими ринками, для бізнесу дуже важливо співпрацювати з досвідченими міжнародними 3PL. Міжнародні перевезення можуть бути непростим завданням, але досвідчений сторонній постачальник логістичних послуг більш ніж здатний вирішити виникаючі проблеми і прораховувати ризики. Вони забезпечать