У липні 2018 в компанію Fialan за допомогою звернувся підприємець, який в червні 2017 року розмістив в Китаї замовлення і вніс передоплату в розмірі 100% за виготовлення трьох ASIC-Майнер вартістю 30280 доларів США.
Через два місяці після розміщення замовлення, виробник повідомив про затримку терміну відвантаження товару на місяць. Клієнта не влаштував такий термін, через що він відмовився від замовлення і попросив повернути передоплату. Було оформлено відповідну заяву і підписано угоду про повернення передоплати. Після цього постачальник відправляв клієнту копії платіжних доручень про нібито оформлені платежі, але протягом 10 місяців кошти на рахунок клієнта так і не надійшли.
Юристи Fialan в Китаї проаналізували надані документи і прийшли до висновку про високу ймовірність успішного стягнення боргу, після чого приступили до роботи. Керівник команди юристів Юниус Сю і керівник офісу Fialan в Китаї Роман Кривошеєв спільно розробили план і стратегію стягнень, в результаті реалізації яких стало повернення заборгованості клієнта в повному обсязі в кінці серпня 2018 року.