Наразі основа нашого експорту в Китай — сировина, але його ринок потребує також товарів із більшою доданою вартістю
.Про це йдеться в огляді Baker Tilly International.
За даними консалтингової компанії, Україна здатна задовольнити потребу Китаю в товарах із більшою доданою вартістю шляхом експорту якісних харчових продуктів, товарів креативного сектору та машинобудування.
«Обсяг українського експорту до Китаю складає $1,4 мільярда, а основними товарами є продукти металургійної галузі, сільського господарства, лісоматеріали та механічні пристрої», — повідомляють фахівці Baker Tilly.
За словами Наталії Микольської, торгового представника України в Китаї, нова політика Китаю орієнтована на збільшення імпорту, і ми маємо цим скористатися. Згідно з Експортною стратегією України, ми недоторговуємо з Китаєм на щонайменше $190 мільйонів.
Головним напрямом для збільшення експорту є високоякісна харчова продукція, на яку Україна здатна запропонувати конкурентну ціну. Понад те, потенціал для збільшення має також продукція машинобудування і товари креативного сектору, на кшталт одягу, крафтової та хенд-мейд продукції. Співпрацю у цьому секторі варто організовувати на майданчику онлайн-торгівлі «Alibaba», на якому українські виробники зможуть без зайвих складнощів продавати свою продукцію.
Китай готовий до співпраці з Україною в галузі експорту. Українська влада намагається конвертувати цю готовність в експортні контракти, проте без бажання і співпраці бізнесу всі зусилля будуть марними. Нашим підприємцям варто активно цікавитися тим, що вони можуть запропонувати китайському ринку, та намагатись вийти на нього. Щоб ці спроби були вдалими, варто знати про особливості експорту до Китаю.