Кого ми шукаємо?
Для нас важливо, щоб майбутні співробітники поділяли цінності нашої компанії - експертність, відповідальність і постійне бажання вдосконалюватися.
Прагнення персоналу до саморозвитку, поліпшення своїх навичок і знань є основою для їх просування по кар'єрних сходах, заохочується поїздками в інші країни і збільшенням доходу.
Ми відкриті для всіх охочих професійно розвиватися. Для тих, хто готовий проявити свої інтелектуальні здібності, наполегливість і оптимізм в роботі над цікавими проєктами в міжнародному бізнесі.
Заповніть форму
Переваги роботи в Fialan
- Розвиток «3D» мислення
- Практичний досвід ведення переговорів «з першими особами» і організації бізнесу з Китаєм для клієнтів з усього СНД
- Участь в цікавих крос-функціональних міжнародних проектах
- Можливість бути першим - дізнаватися і брати участь в просуванні на ринок трендових товарів, останніх інновацій і нових винаходів
- Розвиток особистих здібностей і кар'єри з практикою роботи в Китаї, Україні.
- Стати експертом - «Be the best»!
- Програми наставництва та адаптації для нових співробітників
- Внутрішні і зовнішні тренінги, атестація знань і навичок
- Програма підвищення кваліфікації і рівня доходу за системою МБО
- Реалізація власних ідей на міжнародному ринку за підтримки дружньої команди професіоналів
- Комфортні умови - «All for development»
- Комфортні офіси в найкращих районах Гуанчжоу, Києва і Одеси. Персональне робоче місце з комп'ютером, безлімітним інтернетом, мобільним зв'язком, кава кожному співробітнику
- Зручний графік роботи і офіційне працевлаштування після проходження випробувального терміну
- Своєчасна виплата заробітної плати та бонусів, дотримання всіх домовленостей. Оплата витрат на відрядження
- Допомога в отриманні візи новим співробітникам, часткова компенсація авіаперельоту в Китай, оплата медичної страховки
- Гідна оплата «on the results»
- Розмір оплати праці відповідає європейському рівню заробітних плат і знаходиться в межах 1000 - 4500 у.о. / місяць, формується зі ставки і бонусу
- Багатоступенева система мотивації дозволяє співробітникам підвищувати свій рівень доходу, який безпосередньо залежить від кваліфікації та виконаних завдань.
- Компенсація витрат на візу, медичну страховку та авіапереліт співробітникам, які пропрацювали в офісі компанії в Китаї не менше 1 року.
Відгуки наших співробітників
Цікаві факти про співробітників Фіалан
Сенс життя - самовираження!
80% наших співробітників вважають найбільшими плюсами своєї роботи - доброзичливі відносини в колективі й командну роботу, а також цікавість самої роботи та можливість самовираження.
Завжди в тренді!
Працюючи з виробниками Китаю, співробітники першими дізнаються про новинки та модні тенденції. Завдяки цьому, вони завжди одягаються по моді й користуються найсучаснішими «гаджетами».
В здоровому тілі здоровий дух!
50% наших співробітників проводять свій вільний час в спортивному залі або танцювальному клубі.
Активно працюємо й активно відпочиваємо!
Колектив компанії 2 рази в рік збирається на корпоративних святах, щоб від душі відпочити та отримати БОНУСИ за хорошу роботу.
Робота в команді призводить до приголомшливих результатів!
Кожен 2-ий ТОП-менеджер компанії починав з посади «Менеджер з продажу».
Потрібні
Опис вакансії
Менеджер з продажу B2B.
Вимоги:
- досвід роботи в продажах в сегменті В2В не менше 1 року;
- володіння просунутими техніками активних продажів;
- навички ділового спілкування та ведення переговорів;
- знання транспортної логістики ЗЕД (бажано);
- високий рівень самоорганізації, гнучкість мислення, здатність швидко навчатися;
- здатність до аналізу інформації і швидкого прийняття рішень, орієнтація на результат;
- орієнтація на підвищення задоволеності клієнтів;
- прагнення до постійного розвитку, бажання працювати і заробляти!
Обов'язки:
- відпрацювання діючої клієнтської бази з метою збільшення обороту клієнта;
- виконання нормативів обсягу продажів;
- проведення переговорів, презентацій стосовно послуг компанії;
- відвідування виставок, спеціалізованих форумів;
- ведення бази клієнтів в CRM.
Ми пропонуємо:
- можливість впливати на рівень свого доходу;
- комфортні офіси в центрі Києва і Одеси;
- повне технічне забезпечення (корпоративний зв'язок, комп'ютер, IP-телефонія);
- корпоративне навчання, професійний і кар'єрний ріст
Надсилайте ваше резюме Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Якщо хочете почути наш голос - телефонуйте +38 (044) 223-32-32
Опис вакансії
Менеджер із супроводу клієнтів (Київ / Одеса)
Вимоги:
- вища закінчена освіта (економіка / міжнародна економіка / фінанси);
- знання основ ЗЕД та міжнародної логістики;
- досвід в супроводі клієнтів / ведення клієнтського портфеля;
- досвід роботи з ERP / CRM - системами / операційний та договірний супровід клієнтів;
- розуміння, що таке клієнт-сервіс і взаємовідношення з клієнтом;
- увага до деталей і проактивна позиція в супроводі проекту.
Обов'язки:
- сервісне обслуговування і супровід угоди;
- контроль угоди на всіх етапах реалізації;
- комунікації з клієнтами / надання зворотного зв'язку про стадії проекту;
- контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
- запобігання конфліктним ситуаціям з клієнтом;
- участь у врегулюванні виникаючих спірних питаннях
Ми пропонуємо:
- стабільну цікаву роботу в компанії, що розвивається;
- високий рівень мотивації (ставка +% від продажів);
- корпоративне навчання, отримання нового досвіду і знань;
- локація офісів - Київ / Одеса, можливі ротації в Китай.
Надсилайте ваше резюме Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Якщо хочете почути наш голос - телефонуйте +38 (044) 223-32-32
Опис вакансії
Менеджер з розвитку напрямку Експорту в Китай (Україна)
Вимоги:
- вища фінансово-економічна освіта;
- досвід успішних продажів в напрямку консалтингу (аудит / юридичні послуги тощо);
- вітається знання основ ЗЕД / ведення міжнародної торгівлі;
- високий рівень ведення переговорів / переконлива комунікація;
- цілеспрямованість, впевненість в собі, презентабельний зовнішній вигляд;
- знання англійської мови вітається.
Обов'язки:
- ведення переговорів на рівні ОПР компанії (великі виробничі українські компанії);
- презентація та продаж послуг у напрямку експорту (продукти харчування);
- повний супровід проектів з експортного консалтингу
- збільшення клієнтського портфеля
Ми пропонуємо:
- стабільну цікаву роботу в компанії, що розвивається;
- високий рівень мотивації (ставка +% від продажів);
- повне технічне забезпечення / відрядження;
- корпоративне навчання, професійний і кар'єрний ріст до керівника напряму;
- локація офісів - Київ / Одеса, надалі є можливість відряджень / ротації в Китай.
Надсилайте ваше резюме Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Якщо хочете почути наш голос - телефонуйте +38 (044) 223-32-32
Опис вакансії
Менеджер у відділ організації та супроводу експорту (Китай)
Вимоги:
- вища освіта (ЗЕД, Логістика, Економіка, Іноземні мови);
- знання китайської (мінімум HSK5) і англійської (fluent) мов;
- досвід роботи з експортом з Китаю від 1 року;
- знання умов поставок Incoterms;
- наявність додаткової освіти, тренінги, курси вітаються;
- відсутність причин, що перешкоджають отриманню візи.
Обов'язки:
- супровід клієнтів на території Китаю;
- виїзні перевірки постачальників на території Китаю;
- контроль якості готової продукції;
- контроль навантаження контейнерів;
- пошук, перевірка, атестація постачальників;
- складання та оформлення контрактів ЗЕД та інших документів для організації експорту з Китаю;
- комунікація з постачальниками і координація клієнтських проектів на території Китаю.
Ми пропонуємо:
- комфортний офіс в престижному районі Гуанчжоу;
- офіційне працевлаштування / оформлення Візи;
- ставка 6 000 CNY на випробувальний термін (3 міс) / після ставка 9000 CNY + система KPI;
- компенсація витрат на переліт (для кандидатів не знаходяться на території Китаю).
Надсилайте ваше резюме Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Якщо хочете почути наш голос - телефонуйте +38 (044) 223-32-32
Опис вакансії
Менеджер по організації закупівель (Китай)
Вимоги:
- вища освіта (ЗЕД, Логістика, Економіка, Іноземні мови);
- знання китайської (мінімум HSK5) і англійської (fluent) мов;
- досвід роботи від 1 року в Китаї в напрямку роздрібної / оптової торгівлі, сфері закупівель;
- високий рівень самоорганізації, відповідальність, проактивність, орієнтація на клієнта.
Обов'язки:
- підтримання товарних запасів (за обсягом та асортиментом);
- формування заявок на відвантаження;
- своєчасне забезпечення товаром;
- взаємодія з постачальниками (забезпечення постійної наявності товару, пошук товару - аналогу, контроль виконання умов договору поставки);
- контроль зміни прайса постачальника.
Ми пропонуємо:
- комфортний офіс в престижному районі Гуанчжоу;
- офіційне працевлаштування / оформлення Візи;
- ставка 6 000 CNY на випробувальний термін (3 міс) / після ставка 9000 CNY + система KPI;
- компенсація витрат на переліт (для кандидатів не знаходяться на території Китаю).
Надсилайте ваше резюме Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Якщо хочете почути наш голос - телефонуйте +38 (044) 223-32-32