Відправка успішна!
Чекайте дзвінка від менеджера!
Відправ запит і заощадь час
Багато посібників та статей написано про те, як підготуватися до виставки та її проведення. Про значення виставок у сфері B2B також багато інформації. Однак після виставковий період також дуже важливий для бізнесу. Закінчення виставки не означає припинення роботи з відвідувачами. Час налагодження набутих контактів, зміцнення зв’язків та підтримання ділових відносин, адже у великому бізнесі угоди, укладені під час виставки, «годують» підприємство впродовж цілого року. Найпоширеніша помилка експонентів — не нагадати про себе й не використати контакти, отримані під час виставки.
Після завершення заходу та демонтажу експозиції необхідно підбити підсумки виконаної роботи. Упродовж перших двох тижнів після виставки краще обговорити її підсумки із зацікавленими співробітниками та намітити план після виставкової роботи із зазначенням списку заходів та відповідальних осіб. Втрачені контакти здатні звести до нуля всі зусилля та фінансові вкладення, спрямовані на підготовку до виставки. Для цього наші експерти, спираючись на багаторічний досвід участі у виставковій діяльності, склали для вас брошуру зі списком порад, що потрібно робити після виставки. Ви можете отримати її абсолютно безплатно на електронну пошту, заповнивши спеціальну форму на сайті.