Комбіновані залізнодорожньо-морські перевезення вперше були запущені з порту Гуанчжоу.
Сучасний Китай зовсім скоро стане центром світової індустрії.
Дивовижно, але Китай займає провідне місце серед усіх країн з виробництва та експорту промислової продукції.
Останні роки стрімко набирає обертів співпраця між КНР та ЄС.
Зовнішньоекономічні відносини Китаю з іншими країнами дуже змінились після всесвітньої пандемії.
Не дивлячись на те, що по всьому світу сурмлять про раптове зміцнення співпраці між країнами ЄС і Піднебесної, кожна зі сторін переслідує свої інтереси.
Впродовж останнього десятиріччя КНР завоював прихильність країн, які готові шукати дешевих виробників, але й товарів, які продаються.
Останні роки Китай планомірно, без зайвого розголосу і метушні відкриває нові маршрути.
Галузь логістики дуже чутливо реагує на зміни в економіці. В умовах кризи, яка наближається відбувається посилення конкуренції, зменшення людей, які зацікавлені в підприємництві, а також скорочення кількість ринків.
Прямі трансляції завжди вважалися важливим видом взаємодії в торгівлі. Але, по-справжньому, оцінити дієвість стало можливим в період пандемії.