Впродовж останнього десятиріччя КНР завоював прихильність країн, які готові шукати дешевих виробників, але й товарів, які продаються.
Якщо раніше вважалось, що китайське виробництво не можна назвати якісним, то велика конкуренція призвела до значного покращення якості продукції. Україна зробила для себе цікаві висновки. Виявляється, ні Росія, ні США, ні Німеччина, а саме Китай став головним бізнес-партнером країни. Пошук постачальників в Китаї не є проблемою, а доставкою займається велика кількість транспортних компаній.
Підтверджені дані
Торговий обіг між Китаєм і Україною досяг рекордної відмітки. Дивовижно, але навіть в період пандемії і закриття кордонів, грузоперевезення в Україну здійснювались стабільно. В Китаї вже давно розпочалось перевиробництво. Компанії виробляють занадто багато товару. Якщо китайські підприємці не будуть налагоджувати контакти з різними країнами, то в державі відбудеться економічна криза.
Інспекція китайських фабрик показала, що якість товару відповідає всім необхідним вимогам, які висуваються до реалізованої продукції в країнах ЄС, Росії і Україні. Багатомільярдним внутрішнім інвестиціям затісно всередені своєї країни. Саме цьому представники торгових міжнародних відносин намагаються заключити угоди з усіма бажаючими країнами. Це робить Піднебесну лідером на світовому ринку. Поки ще йде конкуренція між Китаєм та ЄС у цьому відношенні, але не виключено, що скоро Європі прийдеться признати втрату передових позицій.
Взаємодія двох країн
Існує декілька причин, за якими можно зрозуміти, нвіщо перспективному Китаю потрібна Україна. Піднебесна готова інвестувати, тому що це географічно вигідно. Контейнер з Китаю в Європу йде більше місяця. Україна стає ідеальною площадкою купівлі-продажу, яка дозволить забезпечувати більш ніж 700 млн жіителів Європи китайськими товарами.
Міжнародний висновок зовнішньоторговельних договорів на поставку здійснюється на взаємовигідних умовах по причині відносно дешевої робочої сили в Україні. Насправді зі сторони, складається враження, що китайці необдумано, легковажно підходять до партнерської взаємодії. Це далеко не так. Перед підписанням угоди, фірма піддається строгій перевірці, після чого тільки буде прийняте рішення.
Оптові закупівлі в Україну, в основному, здійснюються авіа або зд доставкою. Ціна за перевезений з Китаю товар не набагато вища (часом ідентична) української. Тому перспектив у партнерів мало, а планів у виробників з Китаю ще більше.