6 травня 2021
969
rating-stars Рейтинг 5
-->

Прямі трансляції завжди вважалися важливим видом взаємодії в торгівлі. Але, по-справжньому, оцінити дієвість стало можливим в період пандемії.

Коли китайці по всій країні знаходилися ізольованими один від одного, комерційна діяльність Китаю почала давати поганий прибуток. Кмітливі жителі Піднебесної обрали трансляції для ведення переговорів з іншими компаніями, укладення угод і організації робочого процесу серед підлеглих.

Спосіб просування товарів

Коли на ринку немає людей, товар не продається. Якщо покупці не можуть потрапити до прилавка магазину, необхідно доставити потрібну річ додому. Тому китайці знайшли телеефіри магазинів на дивані зручними і вигідними для обох сторін. Онлайн торгівля в КНР, в період пандемії, замінила необхідність відвідувати торгові точки. Разом з цим відзначається зростання попиту на доставку товарів з Китаю в інші країни. Трансляції зручні для будь-якого виду бізнесу - для продавців пончиків, для фермерів, і також власників великих автосалонів. І до пандемії цифрове спілкування в прямому ефірі було цікаво простим людям і постачальникам. Уже в 2019 році відвідувачів трансляцій різного виду було досить багато.

Пошук партнерів по бізнесу в Китаї часто здійснювався в режимі онлайн. А сьогодні більшість вибирають його навіть без гострої необхідності. Трансляція співбесід і консультацій через інтернет - хороший спосіб заощадити час. Крім того, зараз можна прочитати реальні відгуки людей або ж запитати онлайн у партнерів фірми, що займається продажами.

torg1

Як виглядає сучасне спілкування в прямій трансляції

Експерти кажуть, що число людей, які будуть регулярно використовувати трансляції після пандемії, досягне позначки в 550 млн. А Китай стане країною, де даний вид співпраці стане і зовсім передовим. Будь-яка взаємодія буде починатися через інтернет, а вже пізніше переходити в режим реального часу.

Особливість онлайн ефірів в тому, що використовувати їх можуть люди будь-якого віку. Більшість соціальних мереж і відомих мобільних додатків підтримують функцію відеозв'язку. У Піднебесній основним майданчиком вважають Taobao Live (належить Alibaba). Аудиторія стримерів - 600 млн. чоловік.

Роздрібна торгівля в інтернеті може бути інтерактивною. Зворотний чат дозволяє вести контакт з ведучим. Люди задають питання про товар, а торговий представник фірми відповідає. Також продавець може вести трансляцію прямо зі сторінки інтернет магазину або платити окремій особі, щоб вона рекламувала продукт.

Платформи для стрімів в Китаї намагаються випередити один одного. Вони відключають комісії, роблять функціонал безкоштовними і самостійно підбирають контингент глядачів трансляцій. Навряд чи традиційні покупки в магазинах і виставки в Китаї підуть в минуле. Але тепер жителі Китаю, а також усього світу знають, що є відмінна альтернатива, яка допоможе не залишитися без найнеобхіднішого.