Піддони є незамінною основою для міжнародної транспортно-експедиторської індустрії. У всьому світі палетизовані товари — обов'язкова умова морських і повітряних перевезень. Отже, що потрібно знати підприємцям про упаковку при доставці?
Навіщо потрібні палети при доставці
Піддони надійно підтримують продукти і зберігають їх стійкість при транспортуванні від відправника до одержувача. Піддони також підтримують організовану завантаження на складі і в порту.
Виробництво палет залежить від єдиної інфраструктури. Вантажна галузь реалізує спеціальні конструкції піддонів, які відповідають ринковим вимогам пункту призначення. Наприклад, обов'язковою є дезинфікування піддонів, яке перешкоджають проникненню інвазивних видів рослин або комах в іноземні порти. Піддони виробляють універсальними, їх можна легко утилізувати і переробляти.
Для того, щоб уніфікувати систему навантажень в портах і на складах, а також в цілому підвищити швидкість переміщення вантажів, для виробництва палет були прийняті єдині розміри і форми.
Використання піддонів для переміщення комерційних продуктів дає значні переваги в порівнянні з іншими варіантами обробки вантажів. Ось деякі з них:
- Піддони економічні при покупці і обміні
- Цінні продукти захищені краще
- Легко і швидко убезпечити і перемістити товари на піддонах
- Піддони максимально збільшують простір на складах, контейнеровозах і вантажних літаках
- Укладання на піддони дозволяє відправляти багато окремих вантажів як одне ціле
- Устаткування для переміщення матеріалів по всьому світу відповідає універсальному дизайну піддонів
- Варіанти піддонів включають дерево, пластик, алюміній, сталь і картон
- Доставка пелетами захищає навантажувачів від травм
Як правильно вибрати піддони для доставки
Важливо вибрати сумісні піддони для приймача і використовувати відповідний матеріал для конструкції піддонів. Міжнародна палетна індустрія пропонує наступні варіанти для підготовки вантажних відправлень:
- Дерев'яні піддони. Дерево є найбільш поширеним матеріалом для виготовлення піддонів. Деревина є економічною, а також придатною для переробки. Міцність дерев'яних піддонів варіюється в залежності від того, виготовлені вони з листяних або хвойних матеріалів. Дерев'яні піддони можуть не підходити для чутливих товарів, якщо вони не оброблені тепловими або хімічними процесами.
- Пластикові піддони. Пластик є привабливим варіантом піддонів для вантажів, які відповідають вимогам Міжнародної конвенції із захисту рослин (IPPC). За своєю природою пластик є інертним матеріалом, який легко дезінфікує. Пластик може тримати значну вагу. Більшість пластикових піддонів використовують поліетилен високої щільності (HDPE) або поліетилентерефталат (PET), які є безпечними і економічними матеріалами.
- Алюмінієві піддони. Алюміній легкий, що робить його ідеальним для авіаперевезень. Піддони з алюмінію також виключно міцні в порівнянні з їх вагою. Незважаючи на те, що алюмінієві піддони служать майже необмежений час, вони дорогі, і їх часто випускають за місцем призначення, що ускладнює їх відновлення або повторне використання.
- Сталеві палети. Сталь — це варіант палет для важких умов експлуатації для вантажів великої вантажопідйомності, таких як паливні бочки або промислове обладнання. Сталь також важка і коштує дорожче. Ви рідко побачите сталеві піддони, які використовуються для повітряних перевезень, але вони ідеально підходять для морських контейнерів.
- Піддони з картону. Піддони з паперу та деревного волокна дешеві і легкі при транспортуванні. Через обмежену міцність і потенційну збитковість від транспортних елементів картонні піддони рідко задовольняють потреби більшості міжконтинентальних експедиторів.
Як товар вантажать на піддони
Ключем до успішного перевезення піддонів є правильна організація завантаження товару. Транспортувальні піддони піддаються впливу рушійних сил, таких як прискорення, поворот і гальмування. Тисне на палети і гравітація. Щоб не пошкодити вантаж, необхідно правильно розраховувати розташування і вагу товару.
Основне правило при підготовці вантажу полягає в тому, щоб піддон був щільно упакований, а центр ваги вантажу був якомога нижче від основи. Це дозволяє уникнути високих навантажень, які легко перекидаються.
Підготовка піддонів до відвантаження також включає профілі навантаження. В галузі транспортування на палетах є 3 профілі для розміщення продукту, які визначають, як вантаж повинен бути упакований і захищений.
- А-профіль: це найбільш поширений і безпечний спосіб завантаження транспортного палету. Навантаження A-профілю відповідають зовнішнім краям піддону, забезпечуючи надійний зв'язок між піддоном і продуктами.
- B-профіль: цей профіль є поширеним, але не настільки безпечним, як рівномірне навантаження на A-профіль. Тут продукти відповідають основному розміру піддона, але укладені вертикально.
- С-профіль: це найменш бажаний спосіб підготовки піддону до відправки. С-профіль перевантажує зовнішні кордони піддону прямо біля основи, що ускладнює забезпечення зв'язку між піддоном і його вантажем.
Захист вантажів від пошкоджень на піддонах
Вибір відповідного піддону — це тільки частина підготовки вантажу на палетах. Навантажувачі використовують спеціальні методи і пристрої для забезпечення стійкості палет, щоб створити загальний блок, який витримає морські або повітряні перевезення.
Досвідчені вантажовідправники зазвичай використовують засоби захисту для вантажів, покладених на піддони. Пристрої захисту піддонів зазвичай включені в методи упаковки, і їх специфічна функція залежить від типу вантажу.
Після того, як піддони завантажені і упаковані для кращого захисту продукції, вони можуть бути підготовлені до відправки. Належний захист вантажу на піддонах забезпечує ефективну доставку продукції без втрат через пошкодження при транспортуванні.
Непалетизований вантаж
Незважаючи на те, що палетизовані вантажні відправлення є поширеним і кращим способом навантаження-розвантаження товару, іноді не зручно, або небезпечно використовувати їх. Без піддонів продукцію транспортують тоді, коли вантаж дуже крихкий або надмірно чутливий до погодних умов.
Основний спосіб непалетизованих перевезень — транспортний ящик. Протягом багатьох років міжнародні вантажоперевізники використовували дерев'яні ящики і бочки для рідких вантажів. Деревина як і раніше є звичайним товаром для виготовлення непалетизованих транспортувальних ящиків.
Вантажні контейнери без піддонів бувають різних форм, розмірів і матеріалів. Морські вантажні системи зазвичай включають дерев'яні контейнери. Повітряні перевезення обмежені по вазі, тому тут часто використовують пластикові непалетизовані контейнери.
Індустрія вантажних перевезень використовує непалетизовані контейнерні терміни, про які вам слід знати. Універсальні морські і повітряні перевезення ділять вантаж на повні контейнерні вантажі (FCL) і частково заповнені контейнерні вантажі (LCL). У наземних перевезеннях також використовуються терміни повне завантаження (FTL) і менше повного завантаження (LTL).
Залишайте заявку на нашому сайті для отримання детальної інформації по упаковці вантажів і доставці товарів з Китаю.