5 червня 2020
1817
порти в Китаї
rating-stars Рейтинг 5
-->

Китай на сьогодні є одним з найбільших торгових і логістичних центрів у світі. Звідси щодня відправляють сотні контейнерів вантажів. Давайте розглянемо детальніше, які порти знаходяться в Китаї і як вони працюють.

Вісім з 17 найбільших і найбільш завантажених морських портів в світі розташовані в Китаї. У тому числі порт Шанхай, Шеньчжень і Нінбо, які є трьома найбільшими портами, що перевозять понад 92 млн TEU на рік. Згідно з даними Всесвітньої ради по судноплавству, азіатський регіон, включаючи Китай, Гонконг і Тайвань, займає більше 28% всієї світової торгівлі.

Величезний обсяг і сплеск активності в провідних світових портах створюють великі труднощі для вантажовідправників, що перевозять товар з Азії і Європи. Знання того, як порівнюються найбільші порти і що це означає для вантажовідправників, може допомогти скоротити витрати на морські перевезення, підвищити ефективність ланцюжка поставок і розширити вибір перевізників. Крім того, поінформованість про порти сприяє кращому розумінню ставок морських перевезень і способам контролю над витратами.

port logistic 3

Основні проблеми в найжвавіших портах Китаю

Проблеми в трьох найбільших портах Китаю відображають типові проблеми зростання в міжнародній торгівлі.

Порт Шанхай зазнав майже 5% зростання в річному еквіваленті завдяки більш високому попиту на торговельних лініях Азія-Європа. Зростаюча динаміка сприяє збільшенню обсягу щоденних перевезень, підвищенню ставок фрахту і більш широкого використання наявних потужностей. Це призводить до труднощів в забезпеченні місця для контейнерів і повільного опрацювання податкових накладних. Величезний обсяг і розмір порту Шанхай є його основною проблемою.

Порт Шеньчжень, розташований на північ від Гонконгу, і його однойменне місто Шеньчжень є домівкою для більш ніж 10 млн осіб. Глибоководний порт Шеньчжень, відомий своєю продуктивністю, має 140 причалів і приймає 39 судноплавних компаній. Потужний акцент на виробництво в цьому регіоні робить доставку з порту Шеньчжень недоцільною для компаній, що здійснюють транспортування з виробничих центрів в інших частинах Китаю. Швидкий розвиток порту Шеньчжень також призводить до плутанини в обробці документів і управлінні вантажоперевезеннями.

Порт Нінбо, розташований в провінції Чжецзян, є одним з основних портів Північної Китаю і відомий своїми терміналами для сирої нафти і руди. Цей порт має історію більше 7000 років. Він обробляє різні продукти, в тому числі текстиль, взуття, побутову електроніку і будівельні товари. Доставка TEU з порту Нінбо, як правило, обходиться дешевше, ніж великі порти, але з нюансами. Поширення заторів з інших китайських портів призвело до додаткових зборів за спотові ставки і відмов за дрібні порушення. Великі компанії, такі як Maersk, CMA CGM, Shell і MSC, працюють над тим, щоб пропонувати засновану на додатках документацію і обробку в порту Нінбо. На жаль, державні підприємства, що працюють в порту Нінбо, ускладнюють використання нових додатків і технологій.

china port2

Як вибрати вигідний для доставки порт в Китаї?

Вибір правильних портів в Китаї може вплинути на вашу стратегію доставки. Деякі з провідних китайських морських портів можуть бути перевантажені і вимагати величезної кількості документів. Інші можуть запропонувати цифрове управління для скорочення затримок. Замість того щоб намагатися орієнтуватися в складності і завантаженості портів, вантажовідправники повинні дотримуватися кількох простих порад, щоб отримати максимальну віддачу від портів в Китаї.

  • Визначте правильні умови договору і обслуговування, також відомі як Incoterms. Ви можете найняти постачальників, які будуть займатися транспортуванням товарів, управляти оформленням документів і перевіркою. Вибір Incoterm відноситься до придбання вантажу або морського страхування, типу використовуваного контейнера і позначенню відвантаження. Позначення відвантаження включає повне і часткове завантаження контейнера. В цілому, ставки для трьох найбільших китайських портів будуть однаковими, якщо не ідентичними, для повного завантаження контейнера. Однак ціни на менш ніж контейнерні вантажі можуть значно відрізнятися.
  • Використовуйте альянси морських перевізників. Оскільки кілька перевізників скасовують судноплавні лінії через більш високі ставки і попит на паливо, вантажовідправники повинні знати доступні альянси перевізників і які з них пропонують кращі ціни. Звичайно, кращі ціни не завжди правильний вибір, і його не варто робити пріоритетним. Збори, додаткові витрати і затримки збільшують вартість морських перевезень. Альянси пропонують можливість скористатися більш низькими цінами.
  • Урізноманітнити використання перевізника і альянсу. Спотові і контрактні тарифи на морські перевезення можуть змінюватися. У деяких випадках вантажовідправники можуть бути не в змозі задовольнити мінімальні обсяги морських перевезень. Нездатність досягти мінімальних обсягів і кількості робить недійсними дисконтовані або скасовані збори за перевезення, збільшуючи витрати. Навіть ставки альянсу можуть бути змінені. Деякі перевізники можуть пропонувати значно нижчі доплати. Наприклад, Hapag-Lloyd виділяється з найнижчим збільшенням ставки EBS всього на 1 долар. Інші можливості для диверсифікації стратегій доставки включають роботу з невеликими портами і перевізниками.
  • Залиште роботу експедиції і управління доставок партнерам. Торгівля Азія-Європа розвивається і стає все дорожче. З ростом тарифів на паливо надзвичайні бункерні надбавки (EBS) стануть більш важливими аспектами визначення тарифів на морські перевезення. Замість того, щоб намагатися контролювати всі EBS і збори у всіх китайських портах і сотнях торгових шляхів і маршрутів, скористайтеся послугами експедирування вантажів або управління вантажоперевезеннями, наприклад, Fialan. Завдяки багаторічному досвіду в доставках, такі компанії можуть значно спростити роботу з доставки.

Три найбільших порти відмінно підходять для перевезення різноманітних продуктів, але вам також необхідно знати більше про географію області та її зони вільної торгівлі (ЗВТ), що може ще більше знизити завантаженість перевезень в портах в Китаї.

У Китаї існує одинадцять ЗВТ в якості договірних портів, і вони служать посередником для вантажовідправників, що змагаються з перевантаженням в найбільш завантажених портах і попитом на доставку. Це робить порти доставки в Китаї унікальними. Незалежно від того, що ви хочете доставити або в який термін, китайські порти можуть забезпечити це.