4 травня 2020
1673
upakovka-kitay
rating-stars Рейтинг 5
-->

Упаковка вантажів (вантажна упаковка) — це завершальний етап перед навантаженням товарів, і це дуже важливий фактор, який слід враховувати при відправці з Китаю.

Раніше єдиною функцією упаковки був захист вантажу. У сучасній логістичної галузі необхідно враховувати й інші фактори. Наприклад, механічне навантаження і автономне зберігання. Різні види упаковки товару впливатимуть на розмір, вагу і збереження вашого товару.

Здійснюючи замовлення, ви повинні чітко вказати постачальнику, яка експортна упаковка вам потрібна. На переговори піде додатковий час, щоб правильно розписати всі нюанси. При цьому, це кращий спосіб додатково застрахувати вантаж від ушкодження, особливо при LCL перевезеннях.

Зверніть увагу, що ні в якому разі не можна сподіватися, що китайські постачальники самостійно подбають про належний спосіб упаковки товару. Якщо ви не продумає цей етап доставки заздалегідь, можете отримати зіпсований товар.

Типи упаковки вантажів

Вимоги до упаковки розрізняються залежно від різних факторів. Як правило, на упаковку впливає:

  • типу товару
  • вид транспортування
  • погодні умови
  • правила країни походження або призначення

Крім того, вартість упаковки є однією з головних чинників. Існує основні 4 види упаковки, які використовуються масово.

Картонні коробки

Паперова та картонна упаковка обмежені вагою, який вони можуть витримати. А також зручністю транспортування через її несумісності з звичайним підйомним устаткуванням, таким як вилочні навантажувачі.

Є також проблеми з властивостями в екстремальних погодних умовах, так як вони можуть постраждати у вологих або дуже холодних умовах. Незважаючи на всі мінуси, картон — це легка і дешева упаковка, яку просто віддати на переробку.

1.1 Гофрований картон

Це метод, який використовується для доставки одягу, книг, пластику і інших речей, які не ламаються.

1.2 Гофрований картон з подвійними стінками

Цей метод упаковки часто є розумною альтернативою упаковці і використовується у судноплавній галузі. Якщо ви переміщуєте меблі або інші великі предмети, щоб забезпечити захист обробки і делікатні деталі, варто використовувати якісну пенопластовую і бульбашкову плівку навколо цих областей.

Предмети повинні бути надійно упаковані, щоб не пошкодитися. Як правило, товар щільно упаковують, фіксують, укладають на піддони і закріплюють на стропах для утримання на місці. Також використовують металеві або нейлонові обв'язувальні стрічки для контрольного закріплення партії товару.

1.3 Подвійний картон

Цей спосіб упаковки частіше використовується для предметів, які легко зламати, таких як скляний посуд, фарфор і дрібні предмети, що вимагають особливого догляду. Ці предмети повинні бути окремо упаковані вручну у бульбашкову плівку окремо для кожної одиниці. Потім ці предмети розміщують у внутрішню пакувальну коробку з шириною стінок приблизно 2-3 дюйма або більше.

cargo package2

Ящики

Ящики зазвичай використовуються для більших і важких предметів або як додаткову страхувальну упаковку від пошкоджень. Зазвичай цей спосіб упаковки коштує дорожче, але його перевага полягає в більш якісному збереженні стані вантажу.

Як правило, ящики використовують для дорогих предметів, які легко зіпсувати. Зазвичай товар добре зберігають як пластикові ящики, так і дерев'яні. Один нюанс — якщо ящик з дерева, для такої упаковки потрібна спеціальна хімічна обробка від мікроорганізмів. В іншому випадку, через необроблену упаковки товар можуть затримати на митниці.

cargo package3

Піддони

Більшість портів, складів та інших розподільних терміналів спроектовані з урахуванням використання піддонів.

Укладання на піддони необхідно для консолідації дрібних предметів разом, після їх упаковки, які використовують для великих предметів і важких вантажів. Це означає, що товари розміщуються на важку дерев'яну основу, упаковуються в термоусадочну плівку, закріплюються на місці.

При використанні цього методу потрібні підйомні ворота або док, а для переміщення вантажів на піддонах використовується навантажувач. Як правило, стягується додаткова плата за обслуговування воріт.

Існує 6 визнаних розмірів ISO для піддонів:

  • 1016 x 1219 мм (40"x 48") — Північна Америка
  • 1000 х 1200 мм — Європа, Азія
  • 1165 х 1165 мм — Австралія
  • 1067 x 1067 мм (42"x 42") — по всьому світу
  • 1100 x 1100 мм (43"x 43") — Азія
  • 800 х 1200 мм — Європа

Стандартні піддони мають розмір 40"x48", при цьому товари не повинні виходити за використовуваний піддон або перевищувати висоту 8 футів. Спеціальні піддони повинні бути виготовлені для товарів розміром більше 40"x48".

Для вантажів ширше, ніж 7 футів, будуть потрібні вантажники. Якщо ваш вантаж важить менше 150 фунтів, а у вашого підприємства немає дока, товар може бути спочатку вивантажений з піддону, а потім розсортований вручну.

Упаковка дерев'яних піддонів ретельно регулюється більш ніж в 200 країнах, яким в даний час потрібен сертифікат ISPM 15. На кожному піддоні повинна стояти IPPC мітка, інакше з товаром можуть виникнуть великі проблеми.

Штампа ISMP 15 повинен вказувати країну походження, його унікальний реєстраційний номер та спосіб обробки деревини, а також логотип Міжнародної конвенції із захисту рослин (IPPC).

cargo package4

Особливості упаковки вантажів

Для упаковки товарів існує кілька матеріалів. Деякі з них з новими технологіями підходять для того, щоб витримувати більшу вагу, екстремальні погодні умови або мінімізувати простір.

На вартість і вид упаковки вантажу будуть впливати:

  1. Тип доставки. Залежно від типу доставки — авіа або морем, упаковка для товару, як правило, відрізняється.
  2. Типи ризиків. Також враховуються можливі ризики, пов'язані з псуванням товару в дорозі. Для морських перевезень буде включатися тип сховища, навантажувальні і розвантажувальні пристрої, маршрут, час року (літо, зима), репутація порту.
  3. Фактори вартості. Крім забезпечення максимального захисту товарів, що відвантажуються, експортер повинен мінімізувати транспортні витрати, використовуючи легкі, найменш громіздкі матеріали.

Якщо упаковка не буде відповідати деяким правилам, дуже ймовірно, що товари не будуть допущені в порт імпорту. В такому випадку, вам доведеться або організувати повернення вантажу, додатково платити штраф невідповідну упаковку. Це може бути дуже дорогим, трудомістким процесом, який сильно вплине на вашу доставку і бізнес в цілому.

Крім того, в деяких країнах імпортні мита засновані на загальній вазі товару, включаючи внутрішні і зовнішні контейнери і пакувальний матеріал. Для тарифів дається знижка на «тару» (різницю між вагою брутто та нетто), тому обидва показники повинні бути вказані в комерційному рахунку.