Ще десятиріччя потому Китай, який завзято висував на ринок свої товари, ні в кого не викликав відчуття конкурентоспроможності.
З початку вважалось, що китайська продукція дешева, але й якість відповідна. Сьогодні ситуація змінилась настільки, що багатьом провідним країнам необхідно ще постаратись встигнути за темпами Піднебесної. Доставка товарів з Китаю в Європу вважається прибутковим бізнесом. Щоб вивезти весь вантаж, який виробляється, постійно продумуються та відкриваються нові маршрути.
Плани на майбутнє
За час останніх реформ велика кількість країн підписали фінансові угоди про співпрацю. Безпосередньо з країнами Євросоюзу були оформлені важливі документи про торгівлю та текстильні вироби. Постійні вантажопотоки йдуть також за направленням в Росію, Польщу, Білорусь. Плани безперервного вивозу товарів з Китаю втілені в проекті “Шовковий шлях”.
Китайська провінція Гуанчжоу вважається одним з найбільших транспортних вузлів. Звідси відправляються тонни вантажів щодня. Компанії, які надають логістичні послуги, продумують нові маршрути з Гуанчжоу.
Останні новини
Комбіновані залізнодорожні-морські перевезення з Гуанчжоу почали працювати в квітні 2021 року. Перший товарний склад відправився з 50 вагонами. В переліку товарів, які перевозяться за новим маршрутом, високотехнологічна електроніка. Карго був завантажений за міжнародним замовленням компанії LG. Частина продукції завантажена в Гуанчжоу, а інша частина - в В’єтнамі. Залізнодорожні перевезення вантажів з Китаю - вигідне рішення для компанії, яка піклується про безпеку своїх виробів.
В дорозі потяг знаходився 15 діб. Це хороший термін для доставки, адже раніше подолати цей же шлях можна було на 20 діб довше. Морські контейнерні перевезення хоча і користуються популярністю, але все ще залишаються самим повільним способом транспортувати вантаж. За останній рік з Гуанчжоу виїхали рекордні 107 складів потягу. Більш ніж 5 тис. тонн товару було вивезено з Китаю. В рамках надлишку товару, який виробляється в країні, ці показники дуже значущі.
Пришвидшені контейнерні поїзди, які слідують в країни Євросоюзу, менш затратні через відсутність простою на прикордонних переходах. Вартість доставки за новим маршрутом вийде посередникам в два рази дешевше. Збірні вантажі надійно упаковані в контейнери і не піддаються до ретельного огляду.
Все ще відчуваються відголоси зниження результативності в роботі транспортних компаній після періоду всесвітньої пандемії. Тим не менш, Китай не здає позиції і впевнено підкорює світові ринки.