20 травня 2020
1395
chuna-business
rating-stars Рейтинг 5
-->

Вихід вашого бізнесу на світовій ринок — це найважливіший крок, який ви можете зробити як власник або як менеджер. Глобалізація дозволяє задіяти більше ресурсів, збільшити дохід і відкрити багато нових бізнес-можливостей. Технології та поблажливі закони про міжнародну торгівлю спростили процес створення бізнесу за кордоном.

Замовити товари з Китаю може бути досить простим завданням. Але при цьому, вам необхідно буде вивчити нові урядові нормативи, абсолютно інші схеми логістики, розуміти чужу культуру і орієнтуватися на свята. Таким чином, ви повинні бути досить підготовлені, перш ніж почати співпрацю з іноземними партнерами. У цьому блозі ми зосередимося на деяких факторах, які ви повинні враховувати при міжнародному зростанні.

Обмеження за часом

Якщо у вас будуть офіси, наприклад, в трьох різних країнах, які знаходяться в трьох різних часових поясах, ви повинні підготуватися до того, щоб скоординувати роботу з урахуванням обмеження в часі. У вас буде три штати співробітників, що працюють в різних часових поясах, а також три різні бази клієнтів, також в різних зонах. Планування зустрічей і кампаній буде складним завданням, але не зовсім неможливим.

Цільовий ринок

На яку групу людей ви орієнтуєтеся з продуктом? Якщо ви займаєтеся технологічним бізнесом, відкриття магазину в Східній Азії і Африці було б чудовою ідеєю, оскільки ці два регіони знаходяться в технологічній фазі розвитку. Якщо ви націлені на текстильну нішу, було б доцільно дивитися на західні країни.

Виведення бізнесу на міжнародний ринок вимагає від вас розуміння того, чого хоче ваша цільова аудиторія і що вони готові платити за продукт. Якщо в країні імовірно більше людей з достатком вище середнього, то поширення дешевих продуктів може бути контрпродуктивним.

chuna business2

Мова

При виході на міжнародний ринок, вам все одно потрібно буде розуміти мову країни-партнера. Зазвичай для таких цілей наймають професійного перекладача або компанію-посередника, які надають послуги з перекладу.

Причому, знання англійської — найпоширенішої у веденні бізнесу, також може бути недостатньо. Адже такі регіони, як, наприклад Азія, вважають за краще вести переговори на своїй мові. Вам також необхідно буде продумати, як правильно подавати продукцію. Люди краще асоціюються з продуктом, коли він представлений їм на їхній рідній мові.

Якщо ви хочете створити веб-сайт для вашої глобальної клієнтури, якою мовою він буде? Це питання, з якими вам доведеться зіткнутися, намагаючись знайти баланс між першими продажами і тривалою лояльністю клієнтів.

Юридичні формальності

Податкові закони варіюються від країни до країни, так само, як і трудові кодекси. Який податок очікується від вашого бізнесу? Як працює система реєстрації, і в який момент вам потрібні послуги юриста? Перед тим, як відкривати бізнес за кордоном, вам необхідно буде детально вивчити всі ці нюанси, щоб не переплачувати зайве за незнання законів іншої країни.

Ви також повинні розуміти привілеї співробітників в цій країні: на скільки оплачуваних відпусток вони мають право? Яка там мінімальна зарплата? Які національні свята є в країні, а в які дні ви повинні дати працівникам вихідний? На всі ці питання ви повинні отримати відповідь заздалегідь. Насправді краще скористатися послугами професійної організації, яка розуміє культуру населення.

chuna business3

Культура

Як ділові партнери ведуть свій бізнес один з одним? Ви повинні зрозуміти це, перш ніж почати бізнес за кордоном. Деякі культури вимагають дотримання певної формальної процедури для ділових зустрічей. Інші, особливо в Азії, не влаштовують випадкові розмови під час ділових зустрічей. Запізнення неприпустимі в Китаї та Малайзії. Тілесні контакти недоречні для ведення бізнесу в Китаї. Якщо ви не розумієте ці умови, ви можете відлякати інвесторів такою поведінкою.

Культурні відмінності також впливають на ваші стосунки з співробітниками. Наприклад, ви повинні навчитися розмовляти з працівниками старше вас. Потрібно розуміти, як взаємодіяти зі співробітниками протилежної статі. В ідеалі вивчити, як працює ланцюжок бізнесу в країні.

Маючи справу з клієнтами, ви повинні розуміти їхні політичні та релігійні переконання. Виступ в політичних колах може спрацювати за вас або проти залежно від регіонів, в яких ви вирішуєте вести бізнес, тому бажано знати, де не варто запалювати політичні або релігійні дебати. Якщо ви працюєте в харчовій промисловості, вам, можливо, доведеться знати, які продукти будуть користуватися попитом, а які ні.

Ведення бізнесу за кордоном, особливо в Китаї, передбачає безліч аспектів, які треба знати заздалегідь. В іншому випадку, ви можете втратити вкладені кошти. Залишайте заявку на нашому сайті і отримаєте повну консультацію щодо ведення бізнесу з Китаєм.